چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

فیلمبرداری جدیدترین اثر کریستوفر نولان آغاز شد

کریستوفر نولان

سینما پرس- گروه سینما/ کریستوفر نولان فیلمبرداری جدیدترین اثرش به نام «میان ستارگان» را در شهر آلبرتا کشور کانادا کلید زد.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو‌های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «برادران وارنر» به صورت رسمی اعلام کردند که کریستوفر نولان فیلمبرداری جدیدترین اثرش به نام «میان ستارگان» (Interstellar) را در شهر آلبرتا کشور کانادا کلید زد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، کریستوفر نولان کارگردان «میان ستارگان» است و به همراه برادرش جاناتان فیلمنامه این فیلم علمی-تخیلی را نوشته است.

 

فیلم سینمایی «میان ستارگان» ماجرای سفر اکتشافی گروهی را به تصویر می‌کشد که برای فتح فاصله‌های گسترده در سفر بین ستاره‌ای خود با استفاده از کرم‌چاله‌های فضایی به محدودیت‌هایی که انسان برای سفرهای فضایی خود مواجه بود پایان می‌دهند.

 

منابع نزدیک به این پروژه اظهار کرده‌اند که داستان این فیلمنامه شامل سفر در ابعاد متناوب زمان نیز می‌شود، اما هنوز جزئیات کامل این فیلم سینمایی از سوی سازندگان آن محفوظ مانده است.

 

آنی هتوی، جسیکا چستین، متیو مک‌کاگنی، مایکل کین، وس بنتلی، تافر گریس، جان لیتگو، کیسی افلک، الن بارستین و دیوید اویلوو بازیگران فیلم سینمایی «میان ستارگان» هستند و هانس زیمر نیز ساخت موسیقی متن این فیلم علمی-تخیلی را برعهده دارد.

 

اما توماس؛ همسر نولان به همراه «سینکاپی بنر» و «لیندا آبیت پروداکشنز» نیز تهیه‌کنند‌گان فیلم سینمایی «میان ستارگان» هستند.

 

«میان ستارگان» در دو فرمت ۳۵ میلیمتری و «آی مکس» فیلمبرداری می‌شود و در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی توسط استودیو فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» در سینماهای آمریکای شمالی و توسط استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» در سینماهای سایر کشورهای جهان اکران می‌شود.

 

سه گانه «بتمن» (Batman)، «تلقین» (Inception) و «پرستیژ» (The Prestige) از جمله برجسته‌ترین آثار نولان به شمار می‌آیند که پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.