چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

یک درخواست جمعی تکذیب شد

انجمن سینمای جوان

سینماپرس-گروه سینما/ محمدعلی هاشم زهی، در راستای ارسال نامه ای مبنی بر شکایت افراد انجمن سینمای جوان از فعالیت این انجمن، به رئیس سازمان سینمایی، نام خود را از لیست آن ها حذف کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد علی هاشم زهی؛  فیلمساز و مستندساز سیستان و بلوچستان در جواب به « نامه فیلم سازان فیلم کوتاه به رئیس سازمان سینمایی » گفت: ما همه دوستدار پیشرفت و بالندگی سینمای مستند و کوتاه هستیم؛ اما دوستانی که این نامه را در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری منتشر و اسامی را در آن قید کرده اند، کاش بر اساس معیارهای اخلاقی از من نیز اجازه می گرفتند تا بدون خواست و اطلاع من، نام من قید نشود.

 

وی افزود: در هر حال من تکذیب می کنم و اسم خود را از لیست اسامی کسانی که از فعالیت انجمن سینمای جوان شکایت داشتند، حذف کرده و امیدوارم همه به دور از حواشی و بازی های سیاسی در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر این مملکت تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

 

نظرات

  • مهران ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۱
    0 0
    با درود واحترام به پایگاه فیلم کوتاه وارادت وسپاس .....ای کاش انجمن همان انجمن با صفا وصمیمی وصادق همیشگی باشد پنا هگاه وملجای فیلمسازان کوتاه شهرستانی که بدور از هیاهوی رایج تهران در محیطی سالم وامن به بیان دیگاه ودغدغه خود با فیلم کوتاه وعکس می پردازند ..دوستان اشرافی وروشنفکر و.. لطفا سینمای جوان را دچار خانه سینما نکنید بگذاری ما به همان رویکرد هنری ومستقل به دور از بازی های رایج سیاسی باشیم سینمای جوان سینمای بالندگی رشد نمو وکشف استعدادهای جوان شهرستانی است وشما به دنبال تربیون سیاسی می گردید از شما خیری برما نیست شر نر سانید.....

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.