سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

«اتاق 311 » وارد شبکه نمایش خانگی شد

اتاق 311

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم ویدئویی «اتاق 311 » به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی بیطرفان وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم ویدئویی «اتاق ۳۱۱» که مراحل فنی اش طی ماه گذشته به پایان رسیده بود، به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است. تدوین و صداگذاری این تله فیلم به ترتیب توسط وحید بیطرفان و فرهاد محمدی انجام شده و ساخت موسیقی نیز توسط رضا خسروی صورت گرفته است.

 

شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، امیر غفارمنش، مجتبی بیطرفان، خشایار راد، سیدکاظم افرندنیا، احمد پورمخبر، حلیمه سعیدی، محمد برسوزیان، بهروز عباسی، امیر کربلایی زاده، غلامرضا اصانلو، نگین معتضدی، پریسا رضایی، جواد آذری، مرتضی صالحی، سیدمحمد فراحی، علیرضا قادری، سیدرضا حسینی، ابوالفضل جعفربیگلو، مبینا شرفی، کاوه نوید و عاطفه میاندار بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

 

داستان «اتاق ۳۱۱» از یک شب تا صبح روایت می شود و فعالیت اورژانس را با مضمونی طنز روایت می کند. قصه این فیلم درباره یک دزد بدشانس است که پس از آسیب دیدن پایش در «اتاق ۳۱۱» بستری می شود. او یک شب تا صبح در اورژانس می ماند از طرفی دو پزشک کشیک (قائدی و بیطرفان) نیز در این بین به اتاق او رفته و… .

 

از دیگر عوامل اصلی پروژه می توان به نویسنده: عاطفه میاندار(نویسنده)،: سیدجواد موسوی مدیر تصویربرداری ،: احسان صابریان صدابردار ،: فاطمه بیطرفان طراح صحنه و لباس ،: ابوالفضل رستمی (طراح گریم)، علیرضا قادری (مدیر تولید)، مهدی آقایی (دستیار اول و برنامه ریز )، حسین قادری (مدیر تدارکات)، شیدا معززی (کیا عکاس)، منصوره بیطرفان (مجری طرح)، سیدشاهرخ و سیدامیر هاشمی (خوانندگان تیتراژ) و مرتضی لطفی (هماهنگی تولید)، اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.