پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

قوی تن در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرد:

تحقیقاتم درباره سهراب ادامه دارد/ فیلم «بازگشت» منتظر بازگشتم از ژاپن است

علی قوی تن

سینماپرس-گروه سینما/ علی قوی تن با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «سهراب» گفت: قصد دارم تا دی ماه امسال فقط به تحقیق و نگارش درباره سهراب سپهری بپردازم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «بازگشت» به کارگردانی علی قوی تن، بعد از بازگشت سفر تحقیقاتی وی از ژاپن تصویربرداری می‌شود.

 

کارگردان فیلم «بازگشت» با اشاره به ساخت فیلم سینمایی زندگی نامه سهراب سپهری، بیان کرد: بیست و پنجم مهر ماه برای ادامه تحقیقات نگارش فیلمنامه سهراب به هند سفر می کنم و بعد از آن راهی ژاپن خواهم شد بعد از بازگشت از ژاپن 10 روز باقی مانده از فیلمبرداری «بازگشت» را به پایان می رسانم و این فیلم وارد مراحل فنی می شود. فیلمبرداری فیلم سینمایی «بازگشت» از 17 خردادماه امسال آغاز و تاکنون 90 درصد از بخش‌های فیلم، تصویربرداری شده که بخش اعظم صحنه‌های فیلم در کویری میان دامغان و طبس ضبط شد و حدود  20 درصد از فیلم در تهران گذشت.

 

وی در خصوص بازیگران فیلم «سهراب» اظهار داشت: هنوز کسی را در نظر ندارم و قرار است تا دی به تحقیق و نگارش بپردازم.

 

کارگردان فیلم «آفتاب، مهتاب، زمین» از حضور فیلم «بازگشت» به سی و دومین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: امسال با فیلم «بازگشت» مهمان جشنواره سی و دوم فیلم فجر خواهم بود. 

 

«بازگشت»  داستان مردی است که برای رسیدن به حقایقی به دل طبیعت سفر می‌کند و در این سفر دختری نیز با او همراه می‌شود. این فیلمنامه ادامه سینمای مستقل علی قوی‌تن است و مضمون دینی دارد.

 

از بازیگران این فیلم می توان به علی قوی‎تن، شهرزاد بختیاری، محمد جواد سلطانی و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.