شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

مجموعه «تلنگر» هر روز از شبکه آموزش پخش می‌شود

مجموعه تلنگر

مجموعه نمایشی «تلنگر» با مضمون آموزش غیرمستقیم اخلاق اجتماعی هر روز از شبکه آموزش پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه نمایشی «تلنگر» سعی دارد گوشه‌ای از زندگی ایرانیان را در جامعه نشان دهد و تلنگری برای مرور دوباره زندگی و ترمیم ارتباطات خانوادگی و اجتماعی باشد.

 

این مجموعه نمایشی قصد دارد تلنگری باشد بر رفتارهای غلطی که در جامعه به عنوان هنجار درآمده‌اند یا هنجارهایی که در جامعه مدرن از یاد رفته‌اند و در واقع برای تفهیم و آموزش غیرمستقیم مناسبات اخلاقی و اجتماعی از قصه و ساختار روایی بصری استفاده شده تا با استفاده بهینه از قدرت نمایش، این مسائل آموزشی نیز به مخاطبان منتقل شود.سازگاری، حسد، غرور، سوء ظن، احترام، خویشتن‌داری و ... پیام‌های این مجموعه نمایشی است.

 

همچنین در ابتدای این مجموعه شعری که مناسب با هر قسمت نمایش باشد پخش می‌شود. در آخر این مجموعه نیز حدیثی که حاوی پیام اجتماعی باشد خوانده می‌شود.

 

شهروز ابراهیمی، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مهدی امینی‌خواه، شراره رخام، سعید پیردوست، مهدی صباعی، روشنک عجمیان، آزاده ریاضی، زنده یاد فاطمه طاهری، بیتا کرم خانی، مهدی صبایی، علیرضا علیا، امیر مولوی، علیرضا رئیسی، ساناز کمالوند و... در آن نقش آفرینی دارند.

 

«تلنگر» به تهیه‌کنندگی حسین برزگر و کارگردانی محمد درمنش در 30 قسمت از فردا 26آبان هر روز ساعت 12از شبکه آموزش پخش می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.