دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

نامشخص بودن بازیگر نقش اول یک نمایش/

زندگانی، رئیسی یا نوروزی، کدام یک به «افرای ژاپنی» تکیه می‌دهند؟

امین زندگانی در نشست فیلم آهوی پشیونی سفید به کارگردانی سید جواد هاشمی

کارگردان نمایش «افرای ژاپنی» با بیان اینکه به زودی تمرینات این نمایش در تالار مولوی آغاز خواهد شد، امین زندگانی، نیما رئیسی و رحیم نوروزی را سه گزینه اصلی خود برای ایفای نقش «آندی» در این نمایش خواند.

مسعود طیبی؛ کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینماپرس در رابطه با اجرای نمایش «افرای ژاپنی» اظهار داشت: اجرای این نمایش بعد از اینکه به علت برخی از مشکلات در فرهنگسرای نیاواران منتفی شد، با موافقت تالار مولوی قرار است که به زودی در این تالار روی صحنه برود. با مشخص شدن زمان دقیق اجرا تا دو هفته آینده ما تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

 

وی در رابطه با بازیگران این نمایش عنوان کرد: حضور نگار عابدی و حسام منظور در نمایش «افرای ژاپنی» قطعی است، برای دو نقش باقی مانده نیز امین زندگانی، نیما رئیسی و رحیم نوروزی سه گزینه اصلی من برای ایفای نقش «آندی» در این نمایش هستند، همچنین از ابتدا قرار بود که مارال فرجاد در این نمایش حضور داشته باشد که در صورت خالی بودن وقتش، وی نیز در این نمایش حضور پیدا می کند، شهره سلطانی نیز یکی دیگر از گزینه های اصلی من برای حضور در این نمایش است.

 

طیبی که به تازگی نمایش «هملت» را در کارگاه نمایش به صحنه برده بود، در رابطه با علاقه خود به متن نمایش «افرای ژاپنی» بیان کرد: به نظر من مسعود هاشم نژاد نمایشنامه نویسی در حد و اندازه مرحوم اکبر رادی است و اگر اکنون رادی زنده بود وی نیز به حرفه ای بودن هاشم نژاد گواهی می داد، همیشه دنبال فرصتی برای اجرای نمایش «افرای ژاپنی» بودم زیرا من به این متن علاقه زیادی دارم و فکر می کنم که طولانی شدن مرحله به صحنه رفتن این نمایش نیز اتفاق مثبتی بود زیرا موجب شد که این نمایش را در تالار مولوی که به نظرم برای اجرای این نمایشنامه خیلی هم مناسب است به صحنه ببرم.

 

این کارگردان در معرفی دیگر عوامل نمایش «افرای ژاپنی» خاطر نشان کرد: خیام وقارکاشانی؛ تهیه کننده و صادق شریفی نیز مدیر تولید این نمایش هستند همچنین سعید حسن لو همانند همیشه طراحی صحنه نمایش من را بر عهده گرفته است و محمد رضا جلیلی نیز آهنگسازی نمایش «افرای ژاپنی» را بر عهده گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.