سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

دو فیلم اکران نشده قوی‌تن اکران جهانی می‌شود

آفتاب، مهتاب، زمین

«علی قوی تن» از اکران دو فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین»و «پرواز بادبادکها» تا حدود 50 روز دیگر در کشورهای آسیا و اروپا خبر داد.

«علی قوی تن» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد زمان اکران دو فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» و «پرواز بادبادک ها»، اظهار داشت: زمان اکران این دو فیلم در سینمای ایران هنوز مشخص نیست.

وی در ادامه افزود: اما با یک کمپانی خارجی قرار دادی منعقد شد تا این دو فیلم اکران خارجی داشته باشند و حدود یک ماه تا 50 روز آینده این دو فیلم در کشورهای آسیایی و اروپا اکران جهانی خواهند داشت.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» یک ملودرام اجتماعی درباره دانشجویی است که بخشی از خاطرات کودکی خود را مرور می کند و ...

صدف بهشتی، مهسا معرفتی، حسین محمدیان، شادی محمد پور، محمود مرتضایی و توحید رستمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین فیلم سینمایی «پرواز بادبادک ها» درباره کودکی است که در روستایی دور افتاده زندگی میکند با وروود معلم به روستا متوجه استعداد ذاتی این کودک شده و با مشکلات و موانعی که بر سر راه وجود دارد، سعی می کند تا زمینه شکوفایی استعدادهای این کودک را فراهم آورد که در این راه دچار ماجراهایی می شود.

روناک پوریادگار، علی معرفتی ، احسان بایسته، علی سیف الدین، مهسا معرفتی، نگین حسین زاده و سهراب نوروزیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، علی قوی تن امسال با فیلم سینمایی «بازگشت» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

«علی قوی تن» متولد سال 1343 درگز است. وی فعالیت سینمایی را سال 1361 با ساخت فیلم سینمایی 8 میلی متری و 16 میلی متری و مستند آغاز کرد و سال 1386 با ساخت فیلم نیمه بلند «غبار» و دریافت مجوز حرفه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد سینمایی حرفه ای شد.فیلم سینمایی «عشق من، شهر من» نخستین فیلم سینمایی او به شمار می رود. «نسکافه داغ داغ»، «سرود تولد» و ... در کارنامه فیلمسازی وی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.