سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

از سوی موسسه رسانه های تصویری

«ملکه»، فیلم تحسین شده جشنواره فجر دوره سی‌ام از امروز به شبکه نمایش خانگی می‌آید

فیلم ملکه*

سینماپرس: فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر با گذشت بیش از یک سال از زمان اکران آن از امروز دهم تیرماه توسط موسسه رسانه های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و تهیه کنندگی مرحوم سید ابوالقاسم حسینی در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت. این فیلم با حضور در جشنواره کاندیدای دریافت ۱۴ سیمرغ شد و توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی و بهترین طراحی صحنه و لباس و همچنین برنده دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه رایانه ای (حسین ایزدی) از سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر تهران شود.

«ملكه» که نام پیشین آن «دیدگاه» بود پنجمين فيلم بلند محمدعلی باشه‌آهنگر بعد از فیلم های «نیمه گمشده»، «نبات داغ»، «فرزند خاک» و «بیداری رویاها» است و وی در یکی از گفت و گوهای خود علت تغییر دادن نام فیلم را غیر سینمایی، ساکن و خنثی بودن عنوان «دیدگاه» دانسته بود.

بر اساس این گزارش این فیلم با تاخیری پانزده ماهه از حضور خود در جشنواره سی ام فیلم فجر، یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ با سرگروهی سینما استقلال اکران شد.

اکنون با گذشت پیش از یک سال وقفه ای که در توزیع نسخه خانگی این فیلم افتاد، با اعلام پخش مرکزی محصولات شبکه نمایش خانگی «میعاد»، قرار است از امروز دهم تیرماه جاری فیلم سینمایی «ملکه» وارد شبکه نمایش خانگی شده و در سراسر کشور توزیع شود.

در این فیلم که داستان یک دیده‌ بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ ایران و عراق را روایت می کند بازیگرانی چون مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، همایون ارشادی، مجتبی اسودیان، مالک سراج، حمید آذرنگ، مهدی سلطانی به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین از عوامل ساخت این فیلم می توان از کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر/ فیلمنامه نویس: محمدرضا گوهری/ تهیه کننده: سید ابوالقاسم حسینی/ مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست/ جلوه های ویژه: محسن روزبهانی/ صدابردار: عباس رستگارپور/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ طراحی صحنه و لباس: عباس بلوندی/ تدوین: حمید باشه آهنگر/ موسیقی: حسین علیزاده نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.