ارجمند در ادامه در گفتگو با خبرنگار مستقر سینماپرس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات بیان داشت: «اگر اخلاق در جامعه به درستی رعایت شود رسانه به خود اجازه نمی دهد که رفتاری مغایر با آن از خود نشان دهد.»
بازیگر سریال ماندگار «امام علی (ع)» در ادامه صحبت های خود درباره میزان تاثیرگذاری رسانه ها در روند تولیدات سینمایی افزود: «رسانه ها نقش بسیار مهم و کلیدی در انعکاس اخبار مربوط به آثار سینمایی و تلویزیونی دارند؛ رسانه ها از قدرت نفوذ بالایی بر افکار عمومی برخوردار هستند و این قدرت می تواند با مدیریت درست و عادلانه در مسیر سازندگی تولیدات سینمایی گام بردارد.»
وی اظهار داشت: «رسانه ها می توانند فیلم و اثری را با بزرگ نمایی، بزرگ کنند و در مقابل هم می توانند با نگاه جناحی به یک فیلم، آن را به ورطه نابودی بکشانند؛ به طور کلی رسانه ها نقش تعیین کننده ای در موفقیت و عدم موفقیت آثار سینمایی و تلویزیونی دارند.»
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
داریوش ارجمند در نمایشگاه مطبوعات/ رسانه اخلاق گرا محصول جامعه اخلاقی است
سینماپرس: داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره ضرورت وجود اخلاق در رسانه ها گفت: «اخلاق در رسانه جزئی از اخلاق در جامعه است؛ وقتی جامعه ای اخلاق گرا داشته باشیم می توانیم به خود ببالیم که از آن طریق رسانه هایی اخلاق گرا نیز داریم.»
ارسال نظر