چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

همزمان با صدور پروانه ساخت

عنصری: «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» فیلمی کاملا بومی با رگه‌های طنز است

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری تهیه کننده سینما گفت: «پینوکیو ، عاموسردار و رئیسعلی» فیلمی کاملا بومی است که در شهرهای بوشهر و دلوار فیلمبرداری می شود.

وی  در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم به خبرنگار سینماپرس گفت: «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»  فیلمی کاملا بومی است ،  کلیه لوکیشن های این فیلم در دو شهر بوشهر و دلوار است و ۳۰ تا ۳۵ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم پیش بینی کرده ایم. 

تهیه کننده «یک تکه نان» به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» فیلمی برای مخاطب کودک و نوجوان است و دارای رگه های طنز می باشد. شخصیت اول این قصه نوجوان ۱۵ ساله دبیرستانی است که در مسابقه مدرسه شرکت کرده و پیرامون زندگی و شخصیت رئیسعلی تحقیق می‌کند.

وی در مورد سایر عوامل این فیلم اظهار داشت: سید رضا صافی به عنوان کارگردان و تدوین گر، مریم رنجبر (مدیر تولید)، سید رضا مهیمنیان (مدیر فیلمبرداری)، متین سراج (صدابردار)، نیلوفر پولادی (طراح صحنه و لباس)، آرش قاسمی (صداگذار) و جواد رمضانی به عنوان (ویژوال افکت) در این فیلم با ما همکاری دارند.

تهیه کننده «اقلیما» در ادامه یادآور شد: حجت شکوری، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیکفر، اصغر جوادی و... به عنوان بازیگر در این پروژه سینمایی حضور دارند.

عنصری در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «گیتا» ساخته مسعود مددی نیز گفت: این فیلم در مرحله  جذب سرمایه است که قرار است اوایل سال آینده جلوی دوربین برود.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: «گیتا» یک درام اجتماعی است و قصه یک مادر و فرزند است که پیام فیلم متمرکز بر شکل روابط این دو نفر مطرح می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.