سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

«گیل» در سه شهر مرزی فیلمبرداری می شود/ فرزند مرحوم جهانگیری فیلمی دفاع مقدسی می‌سازد

داریوش جهانگیری

سینماپرس: داریوش جهانگیری کارگردان سینما صبح امروز پس از اخذ پروانه ساخت اثر جدیداش با نام «گیل» گفت: قرار است این فیلم در سه شهر مرزی جلوی دوربین ببرود.

وی  در پی صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «گیل» به تهیه کنندگی شرکت مائد فیلم و مهدی احمدی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروژه «گیل» ادامه فیلمی است که قرار بود مرحوم پدرم زنده یاد جهانگیر جهانگیری  آن را جلوی دوربین ببرد.

دستیار اول فیلم سینمایی «یک سطر واقعیت» در ادامه افزود: قرار است ۱۲ روز دیگر پیش تولید این فیلم را آغاز کنیم و هر چه سریع تر با فراهم شدن شرایط مالی آن کلید بزنیم.

دستیار اول فیلم سینمایی «کنسرت روی آب» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم نیز گفت: قرار است این فیلم در سه شهر مرزی کرمانشاه، قصر شیرین و سر پل ذهاب فیلمبرداری شود و حدود ۷۵ جلسه فیلمبرداری برای آن پیش بینی شده است.

وی در مورد خلاصه داستان این فیلم نیز اظهار داشت: «گیل» فیلمی در ژانر دفاع مقدس است و قصه پهلوانی است که از خدا می خواهد به او پسری بدهد اما خداوند به او دختر می دهد و در ادامه ماجراها و حوادثی برای او پیش می آید.

بنابراین گزارش، داریوش جهانگیری فرزند زنده یاد جهانگیر جهانگیری است که سال هاست به دستیار کارگردانی، برنامه ریزی، نویسندگی و بازیگری در سینما مشغول به فعالیت است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.