سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

با توجه به صدور پروانه ساخت

شهبازی: «مسافر کوچولو» را اردیبهشت سال آینده کلید خواهم زد/ لوکیشن های فیلم جاده های غرب کشور است

شاپور شهبازی*

سینماپرس: شاپور شهبازی کارگردان سینما در گفتگو با سینماپرس از کلید خوردن فیلم سینمایی «مسافر کوچولو» در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

وی در پیصدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «مسافر کوچولو» اظهار داشت: امروز طی جلسه ای که به اتفاق آقایان محمود فلاح و مجید پری خواه، تهیه کنندگان مشترک این فیلم  داشتیم به این نتیجه رسیدیم که چون داستان این اثر در بهار یا تابستان رخ می دهد، فیلمبرداری این اثر را که فیلم اولی محسوب می شود در فصلی مناسب انجام دهیم.

شهبازی در ادامه به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم سینمایی «مسافر کوچولو»  داستان پدری است که فرزند عقب مانده ای دارد و برای همین موضوع در عذاب است . او برای تجدید و احیای زندگی تصمیم به ازدواج مجدد می گیرد که این رفتار با تضاد خانواده مواجه می شود.

وی یادآور شد: «مسافر کوچولو» یک فیلم جاده است که اکثر لوکیشن های آن در غرب کشور  رخ می دهد  و لازم است با تغییر فصل به همراه دستیار کارگردان و برنامه ریز مجدداً برای بازبینی لوکیشن های اقدام کنیم.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول مذاکره با عوامل پشت و جلوی دوربین این فیلم هستیم .

بنابراین گزارش، شاپور شهبازی، فوق لیسانس سینما (گرایش فیلمنامه نویسی و کارگردانی) از دانشگاه هنرهای تجسمی کالسروهه (آلمان) دارد و مولف کتاب تئوری های فيلمنامه در سينمای داستانی است. شهبازی برنده قلم زرين بهترين تاليف سينمايی و برنده جايزه و لوح تقدير از سوی كانون فيلمنامه نويسی برای مجموعه فعاليت ها در عرصه فيلمنامه نويسی است و تدريس در دانشگاه هنر و معماری كارشناسی ارشد و دانشگاه سوره به عنوان استاد فیلمنامه نویسی و تحلیل فیلم، فیلمنامه نویس و کارگردان، موسس کانون فیلم ایرانیان اشتوتگارد و مدیر کانون فیلم، مولف کتاب تئوری های فيلمنامه در سينماي داستانی جلد اول و دوم، شرکت در جشنواره های مختلف به عنوان منتقد و خبرنگار، برگزارکننده سمینار فیلم نامه نویسی در شهر کلن، کالسروهه و غیره در فهرست فعالیتهای این فیلمساز جای دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.