یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

همزمان با دریافت پروانه ساخت اعلام کرد

جاهد: «دیزین» بهمن ماه کلید می خورد/ «مجرد چهل ساله» از سوم دی مهمان گروه سینمایی قدس خواهد شد

 محسن جاهد تهیه کننده در نشست فیلم سینمایی اکباتان به کارگردانی مهرشاد کارخانی

سینماپرس: سید محسن جاهد تهیه کننده سینما از شروع فیلمبرداری «دیزین» در بهمن ماه و اکران «مجرد چهل ساله» از سوم دی ماه در گروه قدس خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پس از صدور پروانه ساخت  فیلم سینمایی «دیزین» به کارگردانی محمد علی آهنگرانی گفت: همانطور که از نام فیلم برمی آید زمانی زیادی برای ساخت این فیلم نداریم و پس از کسب پروانه ساخت، بلافاصله پیش تولید این اثر را باید آغاز کنیم و در بهمن ماه این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

تهیه کننده کننده «اکباتان» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر بیان داشت:  «دیزین» فیلم پرتحرک و پر لوکیشنی است اما لوکیشن اصلی ما منطقه دیزین و مناطق کوهستانی اطراف آن است ضمن اینکه بنا به ضرورت داستان در هتل دیزین هم فیلمبرداری خواهیم داشت، ضمن اینکه حدود ۴۵ جلسه هم فیلمبرداری برای این فیلم در نظر داریم.

تهیه کننده «ناسپاس» یادآور شد: فضای فیلم سینمایی «دیزین» تصویری از دنیای شیک و امروزی است به طوری که داستان آن با ذائقه جوانان این نسل همسو است، مطمئنم فیلم حتما این قشر را به هیجان در خواهد آورد.

 تهیه کننده «مظفرنامه» در بخش دیگری از این گفتگو در مورد سایر فعالیت های خود نیز گفت: قرار است فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور که به زبان آذری به مدیریت سعید بحرالعلومی دوبله شده است، از سوم دی ماه در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمدپور شود.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد : پخش این فیلم بر عهده شرکت مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی است و آنونس این فیلم نیز توسط حسن ایوبی ساخته شده است که هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال پخش است.

 بنابراین گزارش،  ماهایا ‌‌پطروسیان، مجید صالحی، مهران‌ غفوریان، سیروس ‌گرجستانی، سحر ‌‌ولدبیگی، امیر ‌نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، دانیال عبادی، فاطیما پاشایی و برزو ارجمند ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم «مجرد چهل ساله» به ایفای نقش پرداخته اند.

«مجرد چهل ساله» داستان زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است. با این حال او در طول داستان اتفاقاتی برایش رخ می دهد که...

شاهین باباپور در‌کارنامه خود ساخت فیلم سینمایی «حلقه های ازدواج» را به ثبت رسانده است.

سایر عوامل اصلی «مجرد چهل ساله» عبارتند از:

نویسنده: قربان محمدپور، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، صدابردار: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه و لباس: شبنم عرفی نژاد، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر برنامه ریزی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: امیر سرایی مقدم، مجری طرح: رویا شریف، دستیار کارگردان: مریم وانشانی، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیاران فیلمبردار: داریوش رجایی، علیرضا کریمی، محمد حسینی، احسان گودرزی، دستیاران صدا: حسین شریفی، آرش هوجقانی، دستیار اول صحنه: فرهاد احمدی، دستیار صحنه: شاپور مختاری، دستیار لباس: فائزه پرویز، مجریان گریم: مسعود رئیس الساداتی، بهناز علیمحمدی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: لیلا خوش کنار، تصویربردار پشت صحنه: سیدعلی جاهد، مدیر تدارکات: سعید بصیری، دستیاران تدارکات: محمد سلمانی، عباس بغدادی، ایرج عزتی.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.