چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

سینماپرس و پرکارترین طراح جلوه های ویژه؛

محسن روزبهانی؛ از اتمام جلوه های ویژه «حکایت عاشقی» تا کار بر روی سریال جدید مازیار میری

محسن روزبهانی مدیر جلوه های ویژه بصری

سینماپرس: محسن روزبهانی طراح جلوه های ویژه سینما صبح امروز گفت: به تازگی جلوه های ویژه فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» را به اتمام رسانده ام و این روزها مشغول کار بر روی فیلم «ماهی سیاه کوچولو» و سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری هستم.

وی  در گفت وگو با سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: به تازگی جلوه های ویژه فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده و تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی را به اتمام رسانده ایم.

روزبهانی در ادامه افزود: طق شنیدها، نیما جعفری جوزانی (مونتاژ) این فیلم را به اتمام رسانده است و همزمان وحید درخشان، ساخت موسیقی و ایرج شهرزادی نیز مشغول صداگذاری این فیلم برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر هستند.

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «۳۳ روز» در ادامه یادآور شد: همچنان منتظر جلوه های ویژه فیلم سینمایی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار هستم، نیمی از جلوه های ویژه این سریال انجام شده است و قرار است در ماه های آتی بخش دیگری از جلوه های  ویژه بصری این سریال که مربوط به سکانس های خرمشهر می شود را انجام دهم.

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «استرداد» بیان داشت: در حال حاضر مشغول کار در فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و سریال «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری هستم.

طراح جلوه های ویژه فیلم «روز سوم» گفت: پیشنهاد کار برای فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و «وکیل مدافع» به کارگردانی ماشاء الله شاهمرادی زاده دارم و این دو اثر در صورت تامین منابع مالی جلوی دوربین خواهند رفت.

طراح جلوه های ویژه فیلم سینمایی «معراجی ها» در ادامه گفت: همواره مایل هستم در عرصه جلوه های ویژه جوانان علاقه مند وارد این عرصه شوند تا بتوانند کمک حال ما باشند و کارهایی که به ما پیشنهاد می شود را با همفکری جوانان پیش ببریم و بتوانیم تجربیات مان را به نسل جوان انتقال دهیم.

روزبهانی در پایان این گفتگو اظهار داشت: بر این عقیده هستم که باید استفاده از ابزار نظامی سر صحنه های فیلم های جنگی ممنوع شود چون ما در جنگ واقعی نیستم بلکه فیلم جنگی می سازیم!، خود من حتی در سخت ترین فیلم ها هم از مواد دست ساز استفاده می کنم تا خطر به صفر برسد و امیدوارم در آینده ای نزدیک مدیران کمک مان کنند تا بتوانیم در زمینه های جلوه های ویژه کار آمد  شویم و خطری هیچ کس را تهدید نکند.

بنابراین گزارش، «محسن روزبهانی» یکی از پرکارترین مسئولان جلوه های ویژه در سینمای ایران است که تا کنون طراح ۲۰ اثر سینمایی بوده و جوایز بسیاری نیز دریافت نموده است. از جمله آثار وی می توان به: «۳۳ روز»، «دوئل»، «روبان قرمز»، «برج مینو» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.