شاه ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس بیان داشت: « اگر چه سینمای هالیوود به دلیل فراهم بودن شرایط کامل طراحی صحنه به لحاظ تکنیکی و سخت افزاری پیشرفته ترین سینمای جهان به حساب می آید و طبیعی است که سینمای ایران در این بخش کمبودها و نقص هایی داشته باشد اما این کمبودها به گونه ای نیست که در ساخت و اجرای صحنه در ایران مشکلی به وجود آورد.»
طراح صحنه فیلم «به رنگ ارغوان» در ادامه صحبت های خود افزود: «سینمای ما با توجه به اینکه به لحاظ ابزاری خلاء هایی را در خود دارد اما همیشه تلاش کرده از حداقل ها بیشترین بهره برداری را ببرد چرا که طراح صحنه باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود بهترین فضای تولید یک فیلم را مهیا کند.»
شاه ابراهیمی افزود: «من به عنوان یک هنرمند ایرانی باید از عصاره ذهنی خود بهره بگیرم تا با استفاده از همان ابراز شرایط رقابت با سینمایی چون هالیوود را فراهم کنم؛ هنر همواره نزد تمام افراد ظریف اندیش است و سینمای ایران هنرمند ظریف اندیش و ظریف بین زیادی دارد.»
طراح صحنه فیلم «مهمان مامان» اظهار داشت: «معتقد هستم طراحان صحنه ای که در سینمای ایران فعالیت می کنند افراد بسیار خلاقی هستند که می توانند بهترین و باورپذیر ترین صحنه ها را با ساده ترین ابزار طراحی و دکورسازی کنند.»
وی در پایان بیان داشت: «در حال حاضر مشغول طراحی صحنه برای فیلم «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان هستم که تاکنون بیش از نیمی از کار خود را انجام داده ام، لوکیشن این فیلم در بخش های مختلفی از تهران به خصوص جنوب تهران فیلم برداری می شود.»
ارسال نظر