دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

محمد لطفعلی در گفتگو با ما:

انیمیشن «راه حل ابری» اواخر بهار آماده نمایش می شود

چوپان دروغگو

سینماپرس: محمد لطفعلی کارگردان انیمیشن اظهار داشت: مشغول ساخت انیمیشن استاپ موشن کوتاهی هستم که نام موقت آن «راه حل ابری» است و در مرحله تولید قرار دارد. این انیمیشن ۱۰ دقیقه است که تا اواخر بهار آماده نمایش می شود.

لطفعلی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: ساخت عروسک و دکور این کار به پایان رسیده و فعلاً در مرحله تصویربرداری و عکاسی هستیم. ۶ ماه از تولید این اثر گذشته و فکر می کنم به طور کلی ۱۰ ماه به طول انجامد. سعی ما بر این است که اثری قابل قبول را ارائه دهیم.

وی افزود: قصه این فیلم درباره چوپانی است که با گوسفندانش در برهوتی گرفتار شده و مدام گرگی هر شب می آید و گوسفندان او را می برد. این داستان برگرفته از داستان های قدیمی است که فضا و قصه آن کمی رنگ و بوی اجتماعی به خود می گیرد.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این انیمیشن را نام برد و گفت: مهرنوش هاشمی به عنوان تهیه کننده و رضا قاسمی به عنوان عکاس با ما همکاری کردند. ضمن اینکه نویسندگی، کارگردانی و انیمیت این اثر را خودم بر عهده داشتم.

وی در پایان افزود: فکر می کنم مخاطبان بسیاری بتوانند با این اثر ارتباط برقرار کنند و ما تصمیم داریم این فیلم را در جشنواره های داخلی شرکت دهیم و فکر می کنم پتانسیل حضور در جشنواره های خارجی نیز برای این فیلم وجود داشته باشد که امیدوارم اتفاق خوبی برای آن در جشنواره های مختلف رخ دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.