جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

خبر ایمان افشاریان به سینماپرس:

«فردا» از ۱۵ خرداد در سینماهای هنر و تجربه اکران می شود

ایمان افشاریان کارگردان

سینماپرس: ایمان افشاریان کارگردان سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «فردا» در نیمه خرداد در گروه هنر و تجربه و تولید «ملمداس» در آبان ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «فردا» قرار است از ۱۵ خرداد ماه در گروه هنر و تجربه اکران شود.  

افشاریان در مورد تغییرات احتمالی فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: فیلم علاوه بر تغییرات تدوینی و جابجایی برخی سکانس ها، حدود  ۱۰ دقیقه کوتاه شده است و تمام تلاشمان بر این بود تا ریتم فیلم به هیچ وجه کند نشود.

بنابراین گزارش، صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی، علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری  در این فیلم به ایفای نفش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: سه قصه با هم در اين فيلم روايت می شود که همنشيني ارواح و انسان ها است. مردی (عليرضا شجاع نوری) در جنگل گم می‌شود و هيزم شکنی او را نجات مي‌دهد. مرد متوجه می شود که هيزم شکن روح بوده. در قصه بعدی مادر و دختری همسفر می شوند که دختر سال قبل در راه شمال جان باخته و مادر برای به يادآوری خاطرات او به همان جاده سفر می کند. در قصه بعدی دو مرد قصد مهاجرت قاچاقی از ايران را دارند. يکی از آنها همدستش را به قتل می رساند اما روح او همراهش است.

این کارگردان سینما در بخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ملمداس» توضیح داد: برای تولید این فیلم با چند سرمایه گذار وارد مذاکره شده ایم اما با هیچکدام به توافق نهایی نرسیده ایم و به دلیل از دست دادن فصل، تولید فیلم را فعلا به آبان ماه سال جاری موکول کرده ایم.

 افشاریان در ادامه بیان داشت: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه سینمایی با نام «خرپشته» هستم که قرار است مهدی پاکدل آن را بسازد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.