چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵

اختصاصی سینماپرس؛

بهنوش بختیاری و جمشید هاشم پور به فیلم جدید نرگس آبیار پیوستند/ «نفس» ۱۰ اردیبهشت کلید می خورد

نرگس آبیار*

سینماپرس: سومین اثر سینمایی نرگس آبیار با عنوان «نفس» که قرار است مانند «شیار ۱۴۳» فیلمی در بستر دفاع مقدس باشد این روزها در سکوت کامل خبری مشغول انجام امور پیش تولید است و به تازگی جمشید هاشم پور و بهنوش بختیاری نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس بهنوش بختیاری بازیگر این فیلم سینمایی در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» خود ضمن ابراز خوشحالی برای انعقاد قرارداد با فیلم آبیار نوشت: «قرارداد فیلم جدیدم رو بستم. فیلمی عالی به کارگردانی بانو نرگس آبیار که خیلی دوست داشتم باهاشون کار کنم. خدا خیلی مهربونه و هرچی ازش بخوای بهت میده. یا علی»

بر اساس شنیده ها و پیگیری های خبرنگار سینماپرس این فیلم که قرار است ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر یزد (زادگاه نرگس آبیار) کلید بخورد بر اساس یکی از جدیدترین رمان های این فیلمساز که تاکنون منتشر نشده است، ساخته خواهد شد.

پیش از این حضور بازیگرانی نظیر مهران احمدی، گلاره عباسی، سیامک صفری، پانته‌آ پناهی‌ها و محمدرضا شیرخانلو در سومین اثر سینمایی نرگس آبیار بعد از فیلم های «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» و «شیار۱۴۳» قطعی شده بود.

بر اساس شنیده های خبرنگار سینماپرس «نفس» پروژه ای سخت و بسیار پر بازیگر است و بخش عمده ای از آن در مناطق کویری از جمله شهر یزد و شاهرود جلوی دوربین خواهد رفت. نرگس آبیار که خود زاده شهر کویری یزد است شناخت و آگاهی کاملی نسبت به فرهنگ و نوع زندگی مردم مناطق کویری دارد و از این رو اثر قبلی وی یعنی «شیار ۱۴۳» نیز با ظرافت خاصی زندگی مردمان خطه کویر را به تصویر کشیده بود.

بنابر این گزارش این فیلم سینمایی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده می شود. البته شاید سازندگان اثر ترجیح دهند که این فیلم را ابتدا به جای جشنواره فجر راهی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت کنند.

تهیه کنندگی این فیلم نیز همچون دو اثر قبلی آبیار بر عهده ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی است.

همچنین در این راستا روز اول اردیبهشت ماه مسئول دبیرخانه کانون‏‏‎های فرهنگی هنری مساجد استان یزد اعلام کرده بود: کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد و مساجد شاهدیه در ساخت پروژه جدید فیلم نرگس آبیار به نام «نفس» به نحوی فعال همکاری خواهند كرد. و نشست هماهنگی این همکاری نیز روز گذشته با حضور دستیار اول کارگردان این فیلم در مجموعه شاهدیه یزد برگزار شده است.

گفتنی است؛ از عوامل فنی که حضورشان در فیلم قطعی شده است می‌توان از ساعد نیکذات (مدیر فیلمبرداری)، عباس رستگارپور(مدیر صدابرداری)، مهرداد میرکیانی(طراح گریم)، اصغر نژادایمانی(طراح صحنه و لباس)، بهزاد هاشمی(مدیر تولید و مجری طرح)، امیر یمینی(مدیر تدارکات) و روزبه سجادی حسینی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) اشاره کرد.

نظرات

  • م ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۹
    1 0
    مرسی سینماپرس
  • ندا ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۸
    2 0
    کار قبلی خانم آبیار عالی بود امیدوارم این کارشم خوب از آب دربیاد
  • محسن فاضلی زاده ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۶
    0 0
    ممنونم از فعالیت های خستگی ناپذیر شما

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.