جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

امیررضا جلالیان در گفتگو با ما عنوان کرد:

پایان تصویربرداری یک فیلم کوتاه/ «نقطه دید» تا آخر خرداد آماده نمایش می‌شود

آرم فیلم کوتاه

سینماپرس: امیررضا جلالیان کارگردان فیلم کوتاه اظهار داشت: تا اواخر خرداد ماه «نقطه دید» آماده نمایش می شود.

جلالیان در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: تصویربردای فیلم کوتاه «نقطه دید» به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول تدوین و صداگذاری هستیم.

این کارگردان در ادامه توضیحاتی راجع به موضوع و قصه فیلم ارائه داد و گفت: این فیلم کوتاه داستانی تجربی دارد که در مورد چند آدم است که یکدیگر را از نقطه دید خود می بینند و حادثه ای که رخ داده را با توجه به زاویه دیدشان توصیف می کنند.

وی افزود: نگارش این فیلم ۱۲ دقیقه ای را خودم بر عهده داشتم و فرهاد نجفی فر به عنوان تدوینگر، حبیب هاشمی در مقام تصویربردار و سیما پورسید هم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشته اند.

کارگردان مستند «کد ۶» در ادامه اظهار داشت: با توجه به این مسأله که تهیه کننده این اثر انجمن سینمای جوان است فکر می کنم «نقطه دید» بتواند در بخش رقابتی جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشته باشد البته با وجود اینکه «نقطه دید» محصول انجمن است هیچ دخالتی در داستان و موضوع این فیلم صورت نگرفته و این فیلم را با فکر و دغدغه من ساخته می شود.

جلالیان خاطرنشان کرد: قصد داریم مراحل پس تولید این اثر را به زودی به پایان رسانده و «نقطه دید» را آماده نمایش کنیم چراکه فکر می کنم شکل روایی متنوعی که این اثر در آن به نمایش درمی آید به گونه ای است که علاوه بر جذابیت، مخاطب خود را به دیدن فیلم متنوع در تجربه جدیدی قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.