دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

ابوالفضل همراه فیلمی با موضوع انتخابات می‌سازد

حضور جواد رضویان و بهنوش بختیاری در نخستین فیلم بلند بازیگر «اخراجی‌ها»

بختیاری-رضویان-همراه

سینماپرس: ابوالفضل همراه بازیگر سینما از ساخت فیلم جدیدش خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلمی هستم که با عنوان «سعید» و با توجه به انتخابات مجلس ساخته می شود.

همراه در گفتگو با سینماپرس افزود: «سعید» که عنوان موقت این فیلم است و به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد، با توجه به انتخابات مجلس، نگاهی طنز آمیر به این مسأله دارد و به همین منظور قصد داریم امکان پخش این فیلم را نیز در روز رأی گیری و یا ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق مداری مهمترین و اصلی ترین مضمون این فیلم است.

این کارگردان در ادامه با اشاره به سینمایی یا تلویزیونی بودن این اثر اظهار داشت: فیلم «سعید» در حال حاضر به شکل ویدیویی ساخته می شود اما قصد داریم بتوانیم مجوز سینمایی این فیلم را دریافت کرده و «سعید» را وارد سینماهای ایران کنیم.

همراه در ادامه این بحث افزود: اگر سینمایی شدن این اثر قطعی شود ما علاوه بر جواد رضویان و بهنوش بختیاری که از بازیگران اصلی فیلم هستند از چهره های برجسته تری نیز استفاده خواهیم کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» تصریح کرد: متأسفانه با خبر شده ام که با ریاست آقای سرافراز در صدا و سیما ساخت فیلم های تلویزیونی به نوعی ممنوع شده و فیلم های ویدیویی همه شان در شبکه نمایش خانگی پخش می شوند.

وی افزود: «سعید» اولین فیلم بلندی است که خواهم ساخت و من از همه مسئولان می خواهم حمایت و توجه شان به جوانان را بیشتر کنند تا زمینه خوبی برای فعالیت های سینماگران نسل جوان فراهم شود.

گفتنی است ابوالفضل همراه که دانش آموخته سینما و تئاتر است پیش از این در فیلم های سینمایی «اخراجی ها ۲»، «اخراجی ها۳» و... به عنوان بازیگر حضور داشته و چندین اثر مستند و کوتاه نیز ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.