دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به تهیه کنندگی نوروزبیگی و کارگردانی ذوالقدر

روزهای پایانی ضبط تصاویر «صداهای خاموش» در دروازه غار سپری می‌شود + تصاویر جدید

سهی بانو ذوالقدر در فیلم ویدئویی«صداهای خاموش»

سینماپرس: فیلم ویدئویی «صداهای خاموش» به کارگردانی «سهی بانو ذوالقدر» روزهای پایانی ضبط تصاویر را سپری می کند.

ذوالقدر کارگردان این فیلم ویدئویی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه توضیح داد: فریبا کوثری، مجید صالحی، فلور نظری، بیتا سحرخیز، نیما شاهرخ شاهی، بهاره افشاری، نیلوفر خوش خلق ،سعید داخ  و عمار تفتی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم ویدئویی«صداهای خاموش»

 وی ادامه داد: در حال حاضر در جنوب تهران در لوکیشن دروازه غار تصویربرداری فیلم را انجام می دهیم و به احتمال فراوان ظرف یکی دو روز آینده ضبط تصاویر این فیلم به پایان می رسد.

این کارگردان با بیان اینکه نزدیک به یک ماه  پیش تولید این فیلم  را پشت سر گذاشتیم بیان کرد: میدان خراسان، مرکز تجاری پالادیوم و شهرک غرب تهران از دیگر لوکیشن های این فیلم بودند.

فیلم ویدئویی«صداهای خاموش»

ذوالقدر در مورد موضوع داستان این فیلم گفت: صداهای خاموش داستان پسربچه ای به نام مهدی ۱۲ ساله را روایت می کند که مادرش سرویس بهداشتی پارک را تمیز می کند؛ او با پسر یک بلورفروش  آشنا می شود و این باعث اتفاقاتی برایشان می شود...

وی ادامه داد: همزمان با تصویربرداری تدوین فیلم توسط وحید قاضی میرسعید انجام می شود و تصمیم داریم اولین نمایش این فیلم در صورت تأیید جشنواره فیلم نوجوان همدان باشد.

فیلم ویدئویی«صداهای خاموش»

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سهی بانو ذوالقدر، مدیر تصویربرداری: همایون قربانی، صدابردار: امیر حاتمی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: مهرناز اکبری، مشاور فیلم نامه: سیامک احمدی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، برنامه ریز: فروزان جلالی و حمیدرضا غفارزاده، مدیر تولید: نرگس معصومی ، عکاس :کوروش جوان، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی.

سهی بانو ذوالقدر پیشتر در فیلم «جدایی نادر از سیمین» نقش اعظم خواهر نادر با بازی شهاب حسینی را برعهده داشته است. وی همچنین فیلم کوتاه ترافیک ، به من نگاه کن، را کارگردانی کرده است.

فیلم ویدئویی«صداهای خاموش»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.