جمعه ۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۷

فهرست اسامی بازیگران "هابیت" معرفی شدند

هابیت

پیتر جکسون، کارگردان فیلم سینمایی "هابیت" فهرست اسامی بازیگران این فیلم فانتزی را در حالی اعلام کرد که مارتین فریمن در نقش "بیبلو بگینز" بازی می کند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، پیتر جکسون، کارگردان پروژه سینمایی عظیم "هابیت" (The Hobbit) روز گذشته فهرست اسامی بازیگران این فیلم سینمایی را در حالی اعلام کرد که مارتین فریمن در نقش "بیبلو بگینز" بازی می کند.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مارتین فریمن، پیش از این در فیلم های سینمایی بسیاری بازی کرده است که از مهمترین آنها می توان به "گیج کننده" (Hot Fuzz) در سال 2007، "عشق حقیقی" (Love Actually) در سال 2003 و (Shaun of the Dead) در سال 2004 میلادی اشاره کرد.
شرکت فیلم سازی "نیولاین" که یک از تهیه کنندگان پروژه سینمایی "هابیت" است نیز حضور مارتین فریمن و دیگر بازیگران این فیلم سینمایی را تایید کرده است.
ریچارد آرمیتاج که اکنون در حال بازی در فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو" (Captain America: The First Avenger) است نیز در فیلم سینمایی "هابیت" در نقش "تورین اوکنشیلد" بازی می کند و آیدان ترنر و راب کازینسکی نیز به ترتیب به عنوان کیلی و فیلی ایفای نقش می کنند.
همچنین از دیگر چهره هایی که در این فیلم سینمایی حضور دارند نیز می توان به گراهام مک تاویش (در نقش دالین)، جان کالن (در نقش اوین)، استفان هانتر (در نقش بمبور)، مارک هادلو (در نقش دوری) و پیتر هامبلتون (در نقش گلین) اشاره کرد.
بازیگران مطرحی مانند ایان مک کلن و اندی سرکیس که پیش از این در مجموعه فیلم های "ارباب حلقه ها" (Lord of the Rings) بازی کرده بودند نیز به احتمال زیاد به گروه بازیگران "هابیت" می پیوندند.
فیلم برداری دو قسمت "هابیت" به صورت همزمان (به اصطلاح Back to Back) از فوریه سال جاری آغاز می شود، اما در دو سال 2012 و 2013 میلادی به صورت سه بعدی بر روی پرده سینماها می روند.
فیلم سینمایی "هابیت" داستان بیبلو بگینز که یک "هابیت" است را به تصویر می کشد، طی این دو قسمت بیبلو بگینز به کوهستانی دور افتاده سفر می کند که در آنجا با همکاری گروهی از "دوارو"ها سعی می کنند تا گنج با ارزش خودشان که توسط اژدهایی به نام "اسماگ" دزدیده شده است را پس بگیرند.

انتهای پیام/ ع م/ح



ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.