چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۹

اولین جشنواره فیلم دانشگاه تهران امروز تمام می‌شود

جشنواره-فیلم-دانشگاه-تهران

نخستین جشنواره فیلم دانشگاه تهران با معرفی برگزیدگان، عصر امروز اول دی‌ ماه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، اولین جشنواره فیلم دانشگاه تهران زیر نظر انجمن علمی دانشجویی سینمای دانشگاه تهران طی روزهای سه‌شنبه 30 آذر و چهارشنبه اول دی‌ ماه با اکران 15 فیلم از پایان‌نامه‌های دانشجویان سینمای این دانشکده برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این اولین دوره جشنواره بود که به شکل محدودی سپری شد اما در دوره‌های آتی آن قرار است بخش هایی همچون مستند، داستانی و انیمیشن اکران‌های مجزایی داشته باشند. همچنین در دوره‌های آتی این جشنواره فیلم‌های دانشجویان دانشگاه تهران و سایر دانشکده‌ها در کنار هم نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 17 امروز، اول دیماه در تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.

در این مراسم فریدون علیاری ( دبیر جشنواره) و مقداد جعفرزاده ( دبیر اجرایی جشنواره) سخنرانی خواهند کرد و بعد از پخش چند قطعه موسیقی و چند پرفورمنس درباره سینما بیانیه‌ هیات داوران توسط نماینده آن قرائت می‌شود و سپس جوایز برگزیدگان اهدا خواهد شد.

آثار اولین دوره این جشنواره توسط محمدباقر قهرمانی ، مهندس فریدون علیاری، دکتر احمد الستی، استاد میر ولی الله مدنی و سیاوش محسنی ( داور دانشجویی) داوری شده‌ است.

انتهای پیام/ س م /اط



ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.