چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰

نام " قلب یخی" لطیفی تغییر می کند

حامد عنقا

نویسنده مجموعه " قلب یخی" به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی سید کمال طباطبائی از تغییر نام این پروژه خبر داد.


حامد عنقا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران با اشاره به مطلب فوق بیان کرد: نگارش مجموعه " قلب یخی" که بطور یقین نام آن بزودی تغییر می کند همزمان با تصویربرداری این مجموعه ادامه دارد و به احتمال فراوان یک فصل دیگر به فیلمنامه افزوده می شود.

وی در خصوص علت تغییر نام این مجموعه گفت: داستان "قلب یخی" را چند سال پیش نوشته بودم و این اثر با نام فعلی، مجوز ساخت دریافت کرد. مدتی پیش متوجه شدیم مجموعه ای با عنوان "قلب یخی" در سال های گذشته ساخته شده است، از این رو تصمیم گرفتیم نام این مجموعه را قبل از عرضه به بازار تغییر دهیم.

عنقا درباره مضمون این اثر ادامه داد : ترجیح می دهم در خصوص محتوای این مجموعه توضیح زیادی ندهم اما داستان " قلب یخی" در یک بخش زنانه جامعه اتفاق می افتد که با توجه به وجود برخی نیازها دراین بخش پرداختن به آن را ضروری دانستیم.

حمید گودرزی، الناز شاکردوست، حمید فرخ‌نژاد، باران کوثری، نسرین مقانلو، سیدمهرداد ضیایی، شبنم مقدمی، آشا محرابی و ... بازیگران این مجموعه هستند. از دیگر عوامل " قلب یخی" می توان به مدیر تصویربرداری :سیروس عبدلی، صدابردار،سیامک نیازی و طراح صحنه و گریم: آیدین ظریف اشاره کرد.

"قلب یخی" نوشته حامد عنقا شامل سه فصل 12 قسمتی است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری این مجموعه که برای بخش خصوصی تهیه می شود، تا هشت ماه دیگر ادامه دارد. شیوه درام‌نویسی این مجموعه با دیگر مجموعه ها و آثار سینمایی تفاوت داشته و حضور بازیگران در نقش هایی متفاوت، از دیگر ویژگی های این مجموعه است.

یاد آور می شود محمد حسین لطیفی مجموعه‌های تلویزیونی "نردبام آسمان"، "کت جادویی"، "صاحبدلان" و "همسایه‌ها" راکارگردانی کرده است. حامد عنقا نیز نگارش فیلمنامه مجموعه "نردبام آسمان"، فیلمهای تلویزیونی "هرگز رهایم نکن"، "پنجاهمین نفر" و ... را در کارنامه خود دارد.

"قلب یخی" هفتم فروردین89 در تهران کلید خورده است و تدوین این مجموعه توسط سیامک مهماندوست همزمان با تصویربرداری انجام می شود.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.