شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳

نسخه سه بعدی "جنگ ستارگان" فوریه 2010 اکران می شود

جنگ ستارگان

نخستین اپیزود از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان به نام "جنگ ستارگان، تهدید شبح" (Phantom Menace) در تاریخ 10 فوریه 2012 میلادی (14 بهمن 1390 هجری شمسی) اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مسئولان برگزارکننده 2 شرکت فیلم سازی "فاکس" و "لوکاس فیلمز" روز گذشته اعلام کردند که نخستین اپیزود از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان به نام "جنگ ستارگان، تهدید شبح" (Phantom Menace) در تاریخ 10 فوریه 2012 میلادی (14 بهمن 1390 هجری شمسی) بر روی پرده سینماها می رود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، مسئولان سازنده این فیلم سینمایی اعلام کردند که تا زمان تعیین شده هیچ قسمتی از این مجموعه فیلم ها به صورت سه بعدی اکران نمی شود و پس از نمایش نخستین نسخه فیلم های "جنگ ستارگان" به صورت سه بعدی، 5 اپیزود دیگر آن نیز به ترتیب در قالب سه بعدی نمایش داده می شوند.

همچنین شش قسمت قبلی مجموعه فیلم های تخیلی "جنگ ستارگان" که "جنگ ستارگان، "تهدید شبح" (Phantom Menace)، "حمله کلون ها" (Attack of the Clones)، "انتقام سیث" (Revenge of the Sith)، "آرزوی تازه" (A New Hope)، "بازگشت تظاهرات امپراطور" (The Empire Strikes Back) و "بازگشت جدی" (Return of the Jedi) نام دارند به ترتیب در سال های 1977، 1980، 1983، 1999، 2002 و 2005 میلادی بر روی پرده سینماهای سرتاسر جهان رفتند که با فروش بالایی نیز روبرو شدند.

پیش از این شرکت فیلم سازی "فاکس" اعلام کرده بود که تمامی اپیزودهای جنگ ستارگان را در قالب یک مجموعه "بلو ری" (Blue Ray) منتشر می کند.

انتهای پیام/ ع م/د.خ


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.