چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴

"بفرماييد افطار" با حضور هنرمندان در شبکه آموزش

شبکه آموزش

برنامه "هفت و هفت دقيقه"‌ در ماه مبارک رمضان با بخش جديدي به عنوان "بفرماييد افطار" با حضور هنرمندان از شبکه آموزش روي آنتن مي رود.

به گزارش خبرگزاري سينماي ايران به نقل از روابط عمومي شبکه آموزش سيما، امير قميشي تهيه کننده برنامه زنده "هفت و هفت دقيقه" اظهار داشت: مجله تصويري "هفت و هفت دقيقه" در ماه مبارک رمضان ويژه افطار روي انتن مي رود.

قميشي در ادامه افزود: "بفرماييد افطار" در منزل هنرمندان يکي از بخش هاي اين ويژه برنامه است که هر شب دقايقي قبل از افطار به منزل يکي از هنرمندان در حوزه هاي مختلف رفته و با خواص غذايي افطاري که تهيه شده بازگو مي شود.

وي بيان داشت: قصه هاي کوتاه معنوي و ارزشي با صداي نويد محمودي و بخش مذهبي با حضور مهديه الهي قمشه اي از ديگر بخش هاي اين ويژه برنامه است.

تهيه کننده ويژه برنامه "هفت و هفت دقيقه" در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:‌نقد و بررسي سريال هاي ماه مبارک رمضان که در سالهاي گذشته از شبکه هاي سيما پخش مي شد با حضور کارشناسان انجام خواهد شد.

قميشي بيان داشت: "سينما آسمان" نيز از بخش هاي ديگر ويژه برنامه "هفت و هفت دقيقه" است که نيايش ها و فضاهاي معنوي در سينما با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد.

برنامه زنده "هفت و هفت دقيقه" ويژه افطار از روز دوشنبه اول ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 19:07 آغاز و تا دقايقي بعد از افطار مهمان خانه ها مي شود.




انتهاي پيام/ح گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.