چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۸

بهزاد عبدی: ساز اصلی «آمین خواهیم گفت» را سازدهنی قرار دادم

بهزاد عبدی

بهزاد عبدی گفت: در سازبندی موسیقی فیلم «آمین خواهیم گفت» ساز اصلی را ساز دهنی قرار دادم و بقیه سازهایی که استفاده شده ویولنسل، ویولن و پیانو بوده است.

بهزاد عبدی آهنگساز موسیقی فیلم «آمین خواهیم گفت» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: من موسیقی «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور را در فروردین ماه شروع کرده و نوشتم.

وی در خصوص جزییات موسیقی این فیلم افزود: موسیقی این فیلم یک موسیقی تنهاست و از آنجایی که این فیلم لب مرزی است و داستان فیلم در یک ایستگاه دور افتاده اتفاق می افتد من سعی کردم به تنهایی آدم ها نزدیک شوم. در سازبندی موسیقی فیلم نیز ساز اصلی را ساز دهنی قرار دادم و بقیه سازهایی که رنگ آمیزی کرده ام ویولنسل، ویولن و پیانو بوده است.

این آهنگساز تصریح کرد: تمام تلاش من در ساخت موسیقی این فیلم این بود که به تنهایی آدم ها و همین طور به شخصیت های فیلم نزدیک شوم، که نمی دانم چقدر در تحقق این مسئله موفق عمل کرده ام، البته در این فیلم استفاده زیادی از موسیقی نشده است و جدای از تیتراژ در حدود هفت دقیقه ما موسیقی داریم.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: از ویژگی های موسیقی این کار باید بگویم که موسیقی متن در خدمت مفهوم فیلم است و خیلی بحث رنگ آمیزی صحنه در آن مطرح نبوده است، «آمین خواهیم گفت» تیتراژ ابتدایی ندارد و تیتراژ پایانی آن ساز پیانو است که به صورت مینی مال کار شده است.


انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.