دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

اختصاصی سینماپرس؛

جیرانی: با «هفت» خداحافظی می‌کنم/ ضرغامی به خاطر نامه سرگشاده تذکری به ما نداد

فریدون جیرانی

سینماپرس- گروه تلویزیون: فریدون جیرانی در پاسخ به سینماپرس، خبر خداحافظی خود را با برنامه «هفت» درست خواند و علت آن را درگیری برای آغاز سریال تازه‌اش دانست نه تذکرات رئیس سازمان صدا وسیما.

به گزارش سینماپرس پس از صحبت‌های مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در مورد برنامه «هفت»، فریدون جیرانی در پاسخ به سینماپرس بیان کرد: مسئله تعطیلی یک ماهه برنامه «هفت» و پیشنهاد خداحافظی من به سیما، صحت دارد.

خداحافظی من ربطی به نامه سرگشاده به رئیس سازمان ندارد
جیرانی درمورد علت اعلام خبر نگهانی خبر خداحافظی‌اش از برنامه، افزود: این خداحافظی مدت‌ها پیش به سیما اعلام شد و ارتباطی به نامه سرگشاده به رئیس سازمان صدا و سیما ندارد. در واقع این پیشنهاد به دلیل آغاز سریال تازه‌ام و سفر به خارج از کشور عنوان شد.

جیرانی به انتقاد مدیر گروه اجتماعی شبکه سه پاسخ نداد

مجری برنامه «هفت» در پاسخ به انتقادهای مدیر گروه اجتماعی در مورد موضع‌گیری برنامه دو هفته قبل در ارتباط با جریان دولتی شدن سینما گفت: در این باره صحبتی نمی‌کنم.

رئیس سازمان صدا و سیما واکنشی به نامه نشان نداد

وی در پاسخ به این‌که آیا تذکرات عزت‌اله ضرغامی در خصوص این نامه سرگشاده دلیلی برای این تصمیم بوده است، گفت: عزت‌اله ضرغامی همیشه حامی ما بوده است. و نه تنها از طرف رئیس سازمان تذکری به ما داده نشده است، که حتی در طول مدت این چند روزه صحبتی هم با وی نداشته‌ایم.

نوع همکاری تهیه‌کننده «هفت» بعد از تعطیلی برنامه مشخص می‌شود

تهیه‌کننده برنامه «هفت» در خصوص ادامه همکاری با این برنامه به عنوان تهیه‌کننده و پیشنهاد برای انتخاب مجری جایگزین گفت: در این خصوص هنوز مذاکره‌ای انجام نشده است. نوع ادامه همکاری من با این برنامه تا سه هفته دیگر و تعطیلی یک ماهه برنامه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ع.آ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.