سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸

قبل از «شاباش» آماده می‌شود؛

آخرین خبرها از فیلم حامد کلاهداری برای شبکه نمایش خانگی / خرداد «فرار از کمپ» عملی می‌شود

فرار از کمپ

سینماپرس – گروه تلویزیون: فیلم «فرار از کمپ» به کارگردانی حامد کلاهداری در سه فاز در حال تولید است، و تا پایان خردادماه برای توزیع از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی ‌فیلم «فرار از کمپ»، این فیلم کمدی به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه‌کنندگی حسن صاحب ابرغانی است که در سه فاز تولید می‌شود. تصویربرداری فاز اول این ‌فیلم بهمن سال گذشته انجام شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها خرداد سال جاری از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.
تصویربرداری فاز دوم نیز دو هفته آینده با انتخاب کامل بازیگران و عوامل آغاز خواهد شد.
همچنین فاز سوم پروژه طبق برنامه‌ریزی‌ها اواسط امسال مقابل دوربین خواهد رفت.
ارژنگ امیرفضلی، یوسف صیادی، سیروس کهوری‌نژاد، کیانوش گرامی، شیوا خسرومهر، احمد پورمخبر، مینا جعفرزاده، کریم قربانی و... بازیگران فاز اول این تله‌فیلم هستند.
«فرار از کمپ» با نگاهی متفاوت و طنزگونه به معضل اعتیاد داستانش درباره چند معتاد است که برای رهایی از اعتیاد، وارد کمپ ترک اعتیاد می‌شوند. اتفاقاتی در این کمپ برای آنان رخ می‌دهد که پس از چند روز اقدام به فرار از آن‌جا می‌کنند... .
کلاهداری پیش از این ساخت فیلم‌های سینمایی «شکلات داغ» و «پایان نامه» را در کارنامه داشته است. او همچنین قصد دارد به طور همزمان با تولید این کار، پیش تولید فیلم سینمایی «شاباش» را آغاز کند.
مراحل فنی فاز اول به تازگی به پایان رسیده و در حال حاضر این قسمت آماده پخش از موسسه افق رسانه پاسارگاد شده است.
تعدادی از عوامل فاز اول این پروژه عبارتند از: نویسندگان: وحید حسن‌زاده، جواد سلیمی، مدیر تصویربرداری: منصور ظهوری، صدابردار: بهروز معاونیان، تدوین: محسن زیاری.
برخی از عواملی که حضورشان در فاز دوم این تله فیلم قطعی شده‌اند نیز عبارتند از: نویسندگان: آرمین و آبتین حشمتی، مدیر تولید: حسین بخشی پور، طراح صحنه: علی وطن دوست.

انتهای پیام/ ع.الف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.