سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳

با نگاهی به وقایع بعد از انتخابات؛

تولید "ترورحقیقت" تا جشنواره سینما حقیقت به پایان می رسد

ساخت مستند "ترور حقیقت" به کارگردانی قاسم بخشی و موضوع وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری تا آغاز جشنواره سینما حقیقت به پایان می رسد و احتمالا در این جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد.


قاسم بخشی مستندساز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران، گفت: مستند "ترورحقیقت" در قالب 50 دقیقه مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد.

وی با اشاره به داستان این اثر، افزود: تصویراتفاقات و وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور تا 22 بهمن ماه سال گذشته در "ترورحقیقت" مورد بررسی قرار می گیرد.

این مستند ساز ادامه داد: مصاحبه با عباسی استاد دانشگاه، زارعی نماینده تهران در مجلس و صفارهرندی وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله افرادی هستند که در این مستند صحبت کرده اند.

بخشی به دیگر بخش های این مستند اشاره کرد و گفت: ویدیو گرافیک به منظور تحقیق و پژوهش و استناد بر روزنامه ها و سایت های داخلی و خارجی از دیگر بخش های مستند فوق محسوب می شود.

کارگردان "ترورحقیقت" عنوان کرد: اشرفیان؛ ساخت ویدیو گرافیک، خسرو زینال پور؛ نویسندگی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه کنندپگی این اثر را برعهده دارند.

بخشی همچنین خبر داد: مستندی با عنوان "وقایع جنگ شهرها" بین سال های 63 تا 66 مراحل تحقیق و پژوهش خود را به پایان رسانده و از تیرماه سال جاری تولید خود را آغاز خواهد کرد.

یادآورمی شود "بخشی" تاکنون آثاری چون "صبح دیگر" و "امانت بوسنی" را کارگردانی و تهیه کنندگی سریال هایی چون "آواز پر جبرئیل" و "قصه های زهرا" را برعهده داشته است.

انتهای پیام/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.