یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

«ویل اسمیت» پرمخاطب ترین بازیگر رسانه های اجتماعی

ویل اسمیت

سینماپرس: ویل اسمیت بازیگر «مردان سیاه‌پوش» به لطف حضور در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جایگاه نخست مخاطب را در شبکه‌های اجتماعی به دست آورد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، ویل اسمیت جایگاه نخست مخاطب را در شبکه‌های اجتماعی به دست آورد. این جایگاه به لطف مخاطب ۱.۳ میلیون نفری در یک هفته کسب شد و رشدی ۲۷۰ درصدی را تجربه کرد.

ویل اسمیت و نیکی جَم خواننده و آهنگساز آمریکایی همراه با ایرا ایسترِفی خواننده اهل کوزوو آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو اجرا کردند.

وی که مطالبی را با همراهی پسرش جیدن از جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ پست می‌کرد ، برای تبریک به کاردی ب و آفست ۲ خواننده رپ برای تولد نخستین فرزندشان به نام «کولتور» یا «فرهنگ» در ۱۶ جولای نیز مخاطب زیادی داشت.  

این رده‌بندی به طبقه‌بندی پرمخاطب ترین بازیگران در شبکه‌های اجتماعی شامل فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، یو تیوب و گوگل پلاس می‌پردازد.

پس از اسمیت، لین مانوئل میراندا و دواین جانسون جای دارند. جانسون که هفته پیش در رده هفت بود به مدد اکران فیلم جدیدش با عنوان «آسمانخراش» جایگاه بهتری پیدا کرد.

تیلر پری نیز برای نخستین بار وارد این رده بندی شده و در جایگاه چهارم قرار گرفته است. وی ۴۴۵ هزار مخاطب در فیس بوک داشت و ۱۲۲ هزار لایک خورد.

کریس اوانز، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

سابرینا کارپنتر بازیگر و خواننده که هفته پیش اصلا در این فهرست جایی نداشت به مدد انتشار ترانه جدیدش «تقریبا عشق» وارد این رده‌بندی شد. وی ۱۳ جولای ویدیوی ترانه جدیدش را منتشر کرد و ۱۹۳ هزار لایک در یوتیوب و ۲۷۴ فیوریت در توییتر دریافت کرد.

ریکی جرویس، جان کلیز کمدین ۷۸ ساله بریتانیایی که حرف‌هایی درباره برگزیت و روزنامه‌ها زد و گفت بریتانیا را ترک می‌کند، بت میدلر خواننده و کمدین ۷۲ ساله و مارک همیل رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.