شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران مشخص شد

محمدرضا کریمی صارمی

سینماپرس: محمدرضا کریمی‌صارمی در حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکم محمدرضا کریمی‌صارمی به شایستگی‌ها و سوابق وی اشاره کرده و بنابر پیشنهاد حسین ربانی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این مسئولیت را وی سپرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم تاکید کرده است: این جشنواره در سپهر فعالیت‌های کانون نقش درخشانی داشته و می‌تواند به عنوان جشن‌گونه دست‌آوردهای این صنعت نوپا در ایران و فرصتی برای آموزش هنری، ترویج هدفمند و مقایسه تخصصی تولیدات ملی و بین‌المللی در این حوزه باشد.

فاضل نظری در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است از رهگذر برنامه‌ریزی، هدایت و اجرای اثربخش این رویداد مهم فرهنگی با نگاه به استعدادهای جوان و با بهره‌مندی از ظرفیت همکاری نهادهای همسو با اهداف این جشنواره در مسیر تحقق آن اهداف قدم‌های موثری برداشته شود.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

امیرمحمد دهستانی معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز به عنوان دبیر نشست‌های تخصصی این جشنواره معرفی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.