شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

همزمان با بازگشایی مدارس

«فرصت برابر» روی آنتن شبکه آموزش می رود

برنامه «فرصت برابر»

سینماپرس: برنامه «فرصت برابر» به تهیه‌کنندگی علیرضا سپهرین در روز بازگشایی مدارس از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «فرصت برابر» در ویژه‌برنامه بازگشایی مدارس از علی شهری رئیس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران دعوت کرده تا در رابطه با اقدامات و عملکرد این سازمان گزارش و به سؤالات پاسخ دهد. گزارش تصویری از بازسازی و آماده‌سازی مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۷ نیز از بخش‌های دیگر این برنامه است.

در بخش دیگری از «فرصت برابر» از سردار محمدرضا مهماندار از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و سرهنگ نورالله خادم معاونت آموزش و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ دعوت شده تا برنامه ترافیکی پلیس راهور برای روز اول مهر را تشریح کنند. همچنین عملکرد پلیس در سطح شهر برای شهروندان و هشدارهای لازم در آیتمی گزارشی پخش می‌شود.

ایمان سرورپور مشاور انگیزشی تحصیلی و مربی موفقیت یکشنبه اول مهرماه پیام‌های انگیزه‌بخش و آمادگی روحی و روانی برای دانش‌آموزان و خانواده برای شروع سال جدید تحصیلی را گوشزد می‌کند.

محمدحسین حلوائیان تولیدکننده نمونه لوازم التحریرایرانی در بخش دیگر برنامه در رابطه با حمایت از تولیدات داخلی و معرفی تولیدکنندگان موفق لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی گفتگو می‌کند.

محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، اصغر حیدری معلم فداکار و حیدر تورانی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از دیگر مهمانان ویژه‌برنامه «فرصت برابر» خواهند بود. ارتباط با مراکز استان‌ها نیز از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

برنامه «فرصت برابر» به تهیه‌کنندگی علیرضا سپهرین ۳۱ شهریورماه ساعت ۲۰ و اول مهرماه ساعت ۱۹ به صورت ویژه از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.