سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

۶ ماه معطلی برای رسیدن به سر خط!

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر ماند/ وقتی سازمان سینمایی مدیر ندارد!

تفریح داروغه‌زاده در آمستردام

سینماپرس: علیرغم انکارهای متعدد ابراهیم داروغه زاده مبنی بر عدم پذیرفتن دبیری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و بیش از ۶ ماه معطلی برای اعلام نام دبیر این دوره از جشنواره توسط محمدمهدی حیدریان باز هم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر شد!؛ حال این پرسش به وجود می آید که این همه هیاهو و معطلی برای چه چیزی بوده است و مسئولان سازمان سینمایی چرا تا این حد وقت کشی کردند؟!

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری پیرو اعلام ریاست سازمان  سینمایی در اردیبهشت ماه مبنی بر تداوم حضور داروغه زاده در این دوره جشنواره فیلم فجر، با طی رفع مشکل اداری، وی همچنان و رسما دبیر جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

محمد مهدی حیدریان رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اواخر شهریورماه در گفت و گویی درباره انتخاب دبیر جشنواره فیلم فجر گفته بود: اعلام دبیر جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته دیرتر شده است اما به معنای این نیست که دبیرخانه فعال نبوده است. شورای سیاست گذاری جشنواره از فردای اختتامیه سال گذشته تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

در این شورا دبیرهای دوره های قبل هم حضور دارند. مسئولین اداری باید امکان استفاده از مدیر را به ما بدهند و بعد از حل مشکل اداری نتیجه را اعلام خواهیم کرد. سال گذشته با حضور آقای داروغه زاده تجربیات خوبی داشتیم و جشنواره حرفه ای تر از گذشته برگزار شد.

فراخوان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دبیری داروغه زاده به صورتی کمرنگ و خنثی و با تعداد محدودی فیلم برگزار شد که این فرآیند انتقادات زیادی را نیز دربرداشت، حال معلوم نیست که آیا سرنوشت جشنواره سی و هفتم نیز این چنین خواهد شد؟!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.