سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

پیام تسلیت چهره‌ها برای درگذشت «بهرام شفیع»

 بهرام شفیع

سینماپرس: در پی درگذشت «بهرام شفیع» گزارشگر و مجری با سابقه تلویزیون، چهره های مختلف ورزشی به ابراز تسلیت پرداختند.

به گزارش سینماپرس، بهرام شفیع ازجمله گزارشگران و مجریان با سابقه تلویزیون ایران به شمار می‌رفت و به دلیل اهمیت به ورزش‌های مختلف در برنامه‌های خود، مورد توجه بسیاری از مسؤولان، مربیان و ورزشکاران بود و جایگاه خاصی بین آنها داشت که خبر درگذشت او موجب شد تا جامعه ورزش و به ویژه فوتبالی‌ها و اهالی رسانه به این ضایعه تلخ واکنش نشان دهند که بخشی از پیام‌های تسلیت در زیر آمده است:


* علی پروین

* علی دایی

* وحید هاشمیان

* پژمان جمشیدی

* مازیار ناظمی

*مهدی پاشازاده

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

*سید جلال حسینی

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

*نیما نکیسا

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

*رامین رضائیان

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

*پیام تسلیت «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

خبر تلخ درگذشت بهرام شفیع، گزارشگر و مجری توانا و با سابقه برنامه های ورزشی سیما باعث تاثر و تالم اینجانب و جامعه ورزش و رسانه ای  کشور شد.

  مرحوم شفیع سالها در سمت ریاست فدراسیون هاکی ایران منشا خدمات ارزنده ای بود و همچنین در برنامه قدیمی ورزش و مردم سالیان زیادی نقش پل ارتباطی مردم و ورزش را به خوبی ایفا کرد و به حق صدا وسیمای ورزش ایران بود.

  اینجانب ضایعه درگذشت مرحوم بهرام شفیع ورزش ایران را به خانواده محترم شفیع، مردم، جامعه ورزش و رسانه ای کشور  تسلیت می گویم و از خداوند منان برای مرحوم مغفور آرامش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

 روحش شاد و یادش گرامی

*پیام تسلیت اعضای تیم ملی به مناسبت درگذشت بهرام شفیع

درگذشت ناگهانی پیشکسوت، مجری و تهیه کننده توانمند صدا و سیما و برنامه وزین و قدیمی ورزش و مردم شوک آور و دردناک بود. 

سرمربی، اعضا و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان این ضایعه را به جامعه بزرگ ورزش تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای این عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

* باشگاه استقلال با انتشار پیامی درگذشت بهرام شفیع گزارشگر را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:
«بازگشت همه به سوی اوست

خبردرگذشت بهرام شفیع چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند؛ بهرام شفیع از مجریان قدیمی و خوشنام صدا و سیمای ایران بود که سال های زیادی با برنامه ورزش و مردم و با حضور در قاب تلویزیون لحظات فراموش نشدنی برای ورزش ایران و مردم رقم زد.

باشگاه استقلال ضمن تسلیت به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم بویژه امیراقبال عزیز برای این عزیز از دست رفته از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد.»

* همچنین در پیام تسلیت باشگاه سایپا آمده است:
«تنها چند روز از فوت غلام‌نژاد، بازیکن سابق باشگاه سایپا می‌گذرد که خبر تلخی دیگر جامعه ورزش و رسانه را در شوک فرو برد. این بار تقدیر الهی، بهرام شفیع را از جمع ما جدا کرد تا جامعه رسانه‌ای ورزش یکی از کوشاترین و فعال‌ترین گزارشگران و مجریان ورزش را از دست دهد.
شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت ناگهانی مرحوم بهرام شفیع از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده مغفرت و برای دوستداران و بازماندگان ایشان صبر جزیل مسئلت می‌کند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.