سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

روی آنتن شبکه مستند ببینید

نحوه تبادل پیکر شهید حججی به روایت «جان»/ بازتاب شهادت یک جوانمرد

شهید حججی

سینماپرس: مستند «جان» به کارگردانی امیرحسین نوروزی که به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشیع پیکر شهید حججی پرداخته است، امروز ۲۴ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین نوروزی درباره تولید مستند «جان» گفت: این مستند حاصل سفری به سوریه است که برای تبادل پیکر شهید حججی و چند شهید دیگر با چند داعشی صورت گرفت. این مستند به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشیع پیکر شهید حججی پرداخته است.

وی افزود: این مستند در روایتی موازی شهادت حججی را در ایران دنبال کرده و پای صحبت اهالی هنر و رسانه ای که به این ماجرا واکنش نشان دادند نشسته است تا بازتاب شهادت یک جوانمرد باشد.  

مستند «جان» در گروه روایت فتح تهیه شده است و در آن چهره‌هایی مثل هادی حجازی‌فر، اشکان خطیبی بازیگر و حجت اشرف‌زاده خواننده درباره شهیدحججی صحبت می‌کنند.  

امیرحسین نوروزی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «جان» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربرداران سوریه: امیرحسین نوروزی، مهدی مطهر و یحیی رضایی، تصویربرداران ایران: سامان مختاری، مسعود سرابی و هادی داووی، مدیر تولید ابراهیم استواری و صداگذاری و تدوین نوید سالاری مقدم اشاره کرد.

این مستند امشب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش و فردا ساعت ۹ بازپخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.