سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

تورج منصوری:

«حال» در تهران و شمال فیلمبرداری می‌شود

تورج منصوری*

سینماپرس: به گفته تهیه کننده فیلم «حال»، این طنز اجتماعی به کارگردانی عباس رزیجی قرار است در لوکیشن های مختلفی در تهران، حومه تهران و شمال کشور فیلمبرداری می شود.

به گزارش سینماپرس، تورج منصوری تهیه کننده و فیلمبردار سینما در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به پروژه «حال» گفت: کارگردانی این فیلم را عباس رزیجی برعهده دارد که این اثر را می توان هم اولین اثر سینمایی و هم دومین اثر وی دانست.

وی افزود: عباس رزیجی پیش از این فیلمی با نام «دم سرد» با پروانه ویدیویی ساخته است که البته در سطح یک اثر سینمایی تولید شده است به همین دلیل می توان «دم سرد» را اولین پروژه سینمایی با پروانه ویدیویی این کارگردان دانست و «حال» اولین اثر سینمایی با پروانه سینمایی اوست.

تهیه کننده پروژه «حال» درباره روند تولید اثر توضیح داد: نگارش فیلمنامه توسط کارگردان صورت گرفته است و پیش تولید فیلم بعد از پایان سفری که من پیش رو دارم، آغاز می شود و امیدوارم بتوانیم پیش تولید این پروژه را تا قبل از عید به پایان رسانیم.

منصوری در پایان گفت: «حال» یک اثر طنز اجتماعی است که قرار است در لوکیشن های مختلفی در تهران، حومه تهران و شمال کشور فیلمبرداری می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.