سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

تازه‌ترین جزئیات از فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون»

پوستر «ماجرای نیمروز ۲»

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» گفت که ۱۸ روز اخیر این پروژه به دلیل استفاده از ۱۰۰ دستگاه خودروهای زرهی سبک و سنگین و روزانه چند صد هنرور بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده است.

به گزارش سینماپرس، چند وقتی که فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» آغاز شده است. فیلمی که اگر چه آن را می‌توان ادامه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» دانست؛ اما به دلیل استفاده از صحنه‌های اکشن و فیلمنامه پرکشش آن، انتظار می‌رود از نظر تکنیک و محتوا از سری اول غنی‌تر باشد.

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده این فیلم درباره تازه‌ترین جزئیات «ماجرای نیمروز؛ رد خون» نوشت: ماجرای نیمروز۲ یا همان ردخون از نظر سنگینی و بزرگ بودن پروژه با تمام کارهای قبلی موسسه سیمای مهر قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه این یادداشت نوشت: از روزی که فیلمبرداری شروع شده هر روز آن سخت و طاقت‌فرسا بوده و هست؛ اما ۱۸ روز اخیر سخت‌ترین روزهای پروژه بود. روزهایی که سکانس‌های پر بازیگر همراه با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروهای زرهی سبک و سنگین و روزانه چند صد هنرور و بعد از تمرین‌های فراوان باید اجرا می‌شدند، ولی به علت بعد مسافت از محل اسکان تا محل فیلمبرداری‌، کل تیم ۱۵۰ نفره ما وقت کافی برای استراحت نداشتند و بی‌اغراق می‌توانم بگویم کمتر از ۴ ساعت در روز فرصت استراحت پیدا می‌کردند؛ اما همه‌ باهم و خستگی ناپذیر تمام تلاش خود را به کار بستند تا کار به نحو احسن و با بهترین کیفیت و بهترین خروجی پیش برود و سکانس‌های مهم و سخت فیلم، اجرا شود.

تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز؛ رد خون» خاطرنشان کرد: البته روزهای سخت ما همچنان ادامه دارد و ما تا ۲ ماه دیگر باهم هستیم اما این روزها چیز دیگری بود!

وی از مردم خونگرم روستاهای کسان ترازگ، ترازگ عبدالله، میلگه سیاسیاه و مسئولین شهرستان اسلام‌آباد و استان کرمانشاه به دلیل صبوری و همراهی با پروژه تقدیر و تشکر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.