جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

در هفته تصویرگری:

گردهمایی بزرگ تصویرگران برگزار می شود

گردهمایی تصویرگران

سینماپرس: به مناسبت هفته تصویرگری، خانه هنرمندان ایران میزبان برگزاری نمایشگاه بزرگ «من یک تصویرگر هستم» خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، هفته تصویرگری رویدادی است که در سال‌های متمادی پس از تاسیس انجمن تصویرگران ایران برگزار شده اما از ۲ سال گذشته و با اعلام روز تصویرگری، تقویم ثابت و برنامه‌های مفصل‌تری پیدا کرده است.

نمایشگاه «ما تصویرگر خود هستیم» از زمان راه اندازی هفته تصویرگری، هر سال نمایشگاهی برای نشان دادن توان تصویرگران با نمایش جدیدترین آثارشان برپا می‌شود. نمایشگاه «من یک تصویرگر هستم» این دوره نیز دربرگیرنده ۲۵۰ اثر از آثار تصویرگران است.

همچنین نمایشگاه «نشان آبان» که منتخبی از آثار فرشید مثقالی، بهزاد غریب‌پور و عاطفه ملکی‌جو دریافت‌کنندگان دومین دوره‌ اهدای نشان آبان (۱۳۹۶) برپا می‌شود.

اهدای نشان آبان ۹۷ نیز از دیگر برنامه‌های هفته تصویرگری است.

«نشان آبان» نشان حرفه‌ تصویرگری ایران، هر سال به چهار چهره که در چهار موضوع، حرفه تصویرگری را بالنده و پاینده کرده باشند، اهدا می‌شود. امسال نیز این نشان غیر رقابتی به چند تن از چهره‌های تاثیرگذار تصویرگری تعلق می‌گیرد.

شورای‌ سیاستگذاری این دوره از هفته تصویرگری متشکل از علی بوذری، هدا حدادی، محسن حسن‌پور، نرگس محمدی، کمال طباطبایی، کیانوش غریب‌پور، حدیثه قربان، مجید کاظمی و علی هاشمی‌شهرکی است. مدیریت نمایشگاه برعهده نرگس محمدی٬ مدیریت اجرایی «ما تصویرگر هستیم» بر عهده حنانه ملک پور و دبیر اجرایی «نشان آبان» بر عهده حدیثه قربان است.

نمایشگاه هفته تصویرگری جمعه ۴ آبان ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا ۱۵ آبان میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.