سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

اکران آخرین ساخته «برایان سینگر» از جمعه

برایان سینگر

سینماپرس: فیلم جدید برایان سینگر، تحت عنوان «حماسه کولی» اکران خود را از روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "حماسه کولی" به کارگردانی "برایان سینگر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از جمعه همین هفته دوم نوامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

این فیلم سینمایی با نام "حماسه کولی" روایتی تازه از زندگی "فردی مرکوری" ملقب به "کوئین" خواننده مطرح جهان است. مرکوری یکی از خوانندگی بود که همواره نگاهی اعتراضی و ضد جنگ داشت.

بازگشت کارگردان مظنونین همیشگی با حماسه کولی/نگاهی تازه به زندگی فردی مرکوری//////////////////چهارشنبه

"رامی مالک" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم نقش "فردی مرکوری" را ایفا می کند. از جمله آثار شاخص مالک در عرصه بازیگری می توان به سریال "مستر ربات" اشاره کرد. وی همچنین به تازگی در بازسازی نسخه به یادماندنی "پایپون" به ایفای نقش پرداخته است.

لوسی بوینتون، بن هاردی، آلن ریچ، ایدین گیلان، مایک میرز، تام هالندر، جوزف مازلو و مکس بنت از جمله بازیگرانی هستند که در کنار رامی مالک در فیلم سینمایی "حماسه کولی" به ایفای نقش پرداخته اند.

بازگشت کارگردان مظنونین همیشگی با حماسه کولی/نگاهی تازه به زندگی فردی مرکوری//////////////////چهارشنبه

این فیلم به نویسندگی آنتونی مک کارتون بر اساس رمانی با همین نام نوشته خودش به نگارش در آمده و دوم نوامبر سال ۲۰۱۸ اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

"برایان سینگر" کارگردان مطرح سینمای هالیوود که در سابقه کاری خود آثار درخشانی همچون "مظنونین همیشگی"، "مردان ایکس"، "بازگشت سوپرمن" را دارد بار دیگر با فیلمی بیوگرافیک به هالیوود باز خواهد گشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.