دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

درگذشت هنرمند انقلابی در راه بازگشت از راهپیمایی اربعین

سیدمحمد ساجدی

سینماپرس: سیدمحمد ساجدی گرافیست انقلابی در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین حسینی بر اثر تصادف به همراه خانواده‌اش به دیار باقی شتافت.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمد ساجدی گرافیست انقلابی که به همراه خانواده اش در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین حسینی دچار سانحه رانندگی  شده بود، جان به جان‌ آفرین تسلیم کرد.

در پی درگذشت این هنرمند بنیاد فرهنگی روایت فتح پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم
بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم
به وقت صبح قیامت که سر ز خاک برآرم
به گفت و گوی تو خیزم به جست و جوی تو باشم

عروج ملکوتی و شهادت گونه فرهیخته بسیجی و مخلص و محب آستان آل الله مرحوم سیدمحمد ساجدی به همراه همسر و دو فرزند دلبندش سخت جانفرسا و جان کاه است.

بی شک این رحلت عارفانه آن هم در ایام سوگواری مصائب آل الله علیهم السلام اجمعین هبه‌ای بود که از سوی این خاندان جلالت ماب به این عاشق راستین و هنرمند با اخلاق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عنایت شد و رضوان ابدی حضرت دوست مآوای وی و خانواده‌اش شده است.

بنیاد فرهنگی روایت فتح به نمایندگی جمعی از هنرمندان متعهد و انقلابی، درگذشت این مجاهد عرصه هنر ارزشی را محضر عموم عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق غفران بی‌منتها و رحمت واسعه الهی را برای درگذشتگان این حادثه تلخ مسئلت دارد.»

خودروی مرحوم سید محمد ساجدی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به همراه خانواده دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه اسفناک همسر و ۲ فرزند دختر وی نیز به دیار باقی شتافتند و فرزند دیگر وی نیز هم اکنون در وضعیت کما قرار دارد که آرزوی شفا عاجل برای وی داریم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.