جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

رونمایی از پوستر جدید «بچه خور»

فیلم  «بچه‌خور»

سینماپرس: پوستر جدید فیلم کوتاه «بچه خور» به کارگردانی محمد کارت رونمایی شد. این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس ملت به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، طراحی پوستر جدید فیلم کوتاه «بچه‌ خور» به کارگردانی محمد کارت را علی باقری بر عهده داشته است. این فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس ملت روی پرده می رود. «بچه خور» روز شنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۳ در سالن شماره چهار پردیس ملت و دوشنبه ۲۱ آبان ساعت ۲۲ در سالن شماره دو پردیس ملت نمایش داده می شود.

«بچه‌خور» به مسائل و مضامین اجتماعی به ویژه کودکان کار و کودکان بدسرپرست می پردازد. از بازیگران این فیلم می توان به بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، فرهانه سبحانی و علی بحری اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچکس عشق کودکانه را جدی نمی گیرد اما هیچ چیز زیباتر و قدرتمندتر از عشقی کودکانه نیست.

فیلم کوتاه بچه‌ خور

از  عوامل اصلی «بچه خور» می‌توان به نویسنده: آبان عسکری و محمد کارت، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوینگر: اسماعیل علیزاده، لباس: سعید حسنلو، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح چهره‌پردازی: عظیم فراین، برنامه‌ریزو دستیار اول کارگردان: محمد فراهانی و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.