سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

معرفی جدیدترین تولیدات مرکز سیما فیلم

«بچه مهندس»، «آچمز» و «دنگ و فنگ روزگار»

سینماپرس: «بچه مهندس»، «آچمز» و «دنگ و فنگ روزگار» عنوان تازه ترین تولیدات مرکز سیمافیلم است که در مراحل مختلف تولید قرار دارند.

به گزارش سینماپرس؛ سعید سعدی؛ تهیه کننده بچه مهندس با بیان اینکه تمام سعی تیم تولید بر این است  تا فصل دو و سه «بچه مهندس» به صورت متوالی و پشت سر هم روانه آنتن شوند؛ خبر از پایان تصویربرداری فاز دوم «بچه مهندس» داد.

با پایان تصویربرداری فاز دو این مجموعه تلویزیونی برنامه ریزی شده بلافاصله پیش تولید فاز سه «بچه مهندس» که هم اکنون زیر نظر حسن وارسته در حال نگارش است؛ آغاز شود.

فاز اول این مجموعه تلویزیونی با داستانی متفاوت رمضان ۹۶ از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و پیش بینی می شود بعد از مجموعه «بی قرار ۲» که در حال حاضر از شبکه دو سیما پخش می شود؛ روانه آنتن شود.

فیلمنامه این مجموعه حول زندگی شخصیتی به نام «جواد جوادی» می چرخد که بیننده از کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرودهای زندگیش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم هایی با قصه های مختلف همراه می شود و قرار است ادامه زندگی جواد در دوره نوجوانی و جوانی را در فصل های دوم و سوم این مجموعه به تماشا بنشیند.

در فصل دوم «بچه مهندس» به تناسب افزایش سن «جواد» افراد مختلف و به تبع آن لوکیشن های این مجموعه متعدد می شوند. مثلا در بخش هایی از سریال جواد به دنبال کار است و بنابراین با شخصیت های مختلفی آشنا می شود. همین امر باعث اضافه شدن بازیگران جدیدی به این مجموعه شده است.

bache mohandes

افزون بر این فاز دو «بچه مهندس» نقبی به داستان مادر گمشده «جواد» و داستان های حول محور والدینش خواهد زد.

مانی رحمانی شخصیت نوجوانی «جواد» را بازی می کند که در کودکی «یونا تدین» در این نقش ظاهر شده بود. از بازیگران جدیدی که به فاز دوم این مجموعه اضافه شده اند می توان به مانی رحمانی، سیما تیرانداز، علی اوسیوند، مریم کاویانی و … اشاره کرد. همچنین پرویز پورحسینی، سوگل طهماسبی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، عباس جمشیدی فر، سیاوش چراغی پور، هادی همت، فرزین محدث، بهاره رهنما، افشین نخعی، حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، کریم اکبری مبارکه و … نیز از فصل قبل حضور خواهند داشت.

بخشی از عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده: سعید سعدی، کارگردان: علی غفاری، نویسنده : سجاد ابوالحسنی، مدیرتصویربرداری: رضا شیخی، مدیر برنامه ریزی: سعیدنقدزاده، طراح صحنه : حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح چهره پردازی:محسن بابایی، مدیر صدابرداری: رضا تهرانی، سرپرست گروه کارگردانی: محمد جواد کاسه ساز، تدوین : ناصر فخری ، دستیار یک کارگردان: محمدجواد سعدی، مدیرتولید: جواد سلیمانی، مدیرتدارکات: مهدی بهری،عکاس: امین مرادی راد، منشی صحنه: فهیمه مرتضوی، گروه کارگردانی: فرزانه نصری ، مارال شکری دستیاربرنامه ریز: سارا رضایی.

«آچمز» در پامنار کلید خورد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آچمز» به نویسندگی سعید فرهادی و کارگردانی مهرداد خوشبخت از اواخر آبان ماه در تهران شروع شد.

حسین آقا هرندی تهیه‌کننده «آچمز» در ارتباط با این مجموعه که به سفارش شبکه سه سیما تهیه‌ می‌شود گفت: تصویربرداری این مجموعه را پس از یک ماه و نیم پیش‌تولید و انتخاب بازیگر از بیستم آبان ماه در محله پامنار تهران شروع کردیم.

آقاهرندی ادامه داد: این کار یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه طنز است که تا اردیبهشت‌ماه سال آینده تصویربرداری آن در لوکیشن‌های مختلفی در شهر تهران ادامه دارد. اکنون گروه در لوکیشنی در خیابان شریعتی قرار دارند.

وی با اعلام اینکه «آچمز» در سی قسمت تولید می شود در خصوص زمان پخش این مجموعه گفت: زمان پخش «آچمز»  هنوز مشخص نیست اما قطعاً برای پخش در نوروز آماده نمی‌شود.

achmaz

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است؛ مصیب تازه پس از چهل‌وپنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده. برای پیدا کردن گمشده‌ی سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ی بزرگ‌تری دارد. عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری بازی دارند.

عوامل «آچمز» عبارت‌اند از؛ تهیه‌کننده، حسین آقا هرندی، کارگردان مهرداد خوشبخت، طراح و نویسنده: سعید فرهادی، مجری طرح: سپیده پورکیانی، بازیگردان: هومن برق‌نورد، مدیر تولید رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی:سید علی هاشمی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: امیدگل‌زاده، تدوین: محمد حسین غضنفری و هانی گلشن‌فر، طراح و ترکیب صدا:آرش اسحاقی، منشی صحنه:سانازفرهانی، مدیرتدارکات: حمید پریز، ناظرکیفی تولید: حمیدرضا شیروانیان، ناظر کیفی نگارش:امیررضا پوروزیری، عکاس:مهسا طیب طاهر، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی.

بازیگرانی که به «دنگ و فنگ روزگار» پیوستند

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» با اضافه شدن بیژن بنفشه خواه، نیما شاهرخ شاهی و سوگل طهماسبی در مرکز توانبخشی عمل به کار خود ادامه می دهد.

بیش از ۱۵ درصد از تصویربرداری مجموعه طنز «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی به اتمام رسیده و تیم تولید مجموعه به صورت شبانه روزی مشغول ضبط سکانس های مربوط به بیمارستان هستند.

تصویربرداری این مجموعه پر بازیگر آبان ماه در تهران کلید خورد و گفته می شود در بیش از ۷۰ لوکیشن در تهران ادامه یابد.

داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی گردد. این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می شوند که ناچار هستند طی سال ها این مشکلات را پنهان کنند. همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می شود.

dang o famg

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، زهره فکور صبور، سوگل طهماسبی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و ….. از جمله بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» هستند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از تهیه کننده: امیرحسین طالبی کاشانی، کارگردان: جواد مزدآبادی، طراح و سرپرست فیلمنامه: حسن وارسته، نویسندگان: حسن وارسته و امیر شاداب، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرا، تصویربردار: مهدی دادگر مرام، مدیر صدابرداری و صدا گذاری: امید قربانی، دستیار اول کارگردان: مهدی برگ نیل، برنامه ریز: امید همتی فراز، دستیاران کارگردان: مجید معافی و رضا لشگری، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تولید: بیژن محرمی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: کینوش ایزدی، مجریان گریم: عاطفه تهرانی، امیر خدادای، میلاد بهداد و نسیم رضازاده،  مجری نور: حمید کردبچه، دستیاران تصویر: محمد موسوی، عباس پرهیزکار، انصار زرین جامه و ایمان رستمی، اپراتور دوربین: محمدرضا ابراهیم، دستیار اول صحنه: قاسم مربی، دستیاران صحنه و لباس: سارا سعادت، سحر سطوت و پویا نجفی، دستیاران صدا: حسین شریفی و حسین حسنی، مدیر تدارکات: حسین امینی، دستیار اول تدارکات: محمد رسول ابراهیم پور.

نظرات

  • ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۵
    0 0
    نظرمن این است که سریال بجه مهندس را دوباره به زبان اذری بخش کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.