جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

اکبرنبوی:

چرا تحمل یک مستند را درباره بازرگان ندارید؟!

اکبر نبوی

مشرق: مستند جنجالی «راه طی شده» علی‌ملاقلی‌پور بحث‌برانگیزترین مستند سال ۱۳۹۷ است و همچنان در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی مواجه می‌شود. در رابطه‌ با واکنش‌های غیر مستندی که در برخی رسانه‌های و فضای مجازی منتشر می‌شود، اکبر نبوی کارشناس سینما واکنش نشان داد و در کانال تلگرامی خود پستی منتشر کرد.

اکبر نبوی کارشناس سینما واکنش نشان داد و در کانال تلگرامی خود نوشت:

علی ملاقلی‌پور یک فیلم مستند ساخته به نام «راه طی شده»  در باره زندگی، اندیشه ها و تاثیرات سیاسی و فکری مرحوم مهندس مهدی بازرگان. من این مستند را دیده ام. فعلا نمی خواهم در باره ی قوت ها، ضعف ها، رویکردها و بینش های آن سخن بگویم. اما در عجبم از کسانی که ادعاهای گوشخراش شان در باره ی آزادی و تحمل آراء و اندیشه های دیگران (حتی اگر غلط باشد و ...) سال هاست برای فضای اجتماعی کشور آلودگی صوتی و تبلیغاتی ایجاد کرده است اما یک فیلم مستند را که حرف و نگاه و واکاوی تازه و جدیدی در باره ی مرحوم بازرگان دارد، تحمل نمی‌کنند.

آقایان و خانم های بسیار محترم! چه خبر شده؟ چه خبرتان شده؟ چرا اینقدر برآشفته و نگران شده اید؟ نکند بیم آن دارید که جوان  و جوانان دیگری، از سر کنجکاوی و تحقیق، افکار و اندیشه های شما را هم در مستندهایی دیگر، به نقد و تحلیل بنشینند و چهره ی بی نقاب تان بر مردم و بویژه جوانانی که می کوشید مواضع و شخصیت واقعی تان را از آنها پنهان نگه دارید، آشکار شود؟ 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.