سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

انتصاب اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره تلویزیونی جام جم

جشنواره تلویزیونی جام جم

سینماپرس: با حکم مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، با حکم مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، داود میرباقری، مرتضی رزاق کریمی، علی اصغر پورمحمدی، رضا پورحسین، عبدالکریم خیامی، امیر سحرخیز و مهدی فرجی در احکامی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب شدند.

سیاستگذاری، هدایت، تصویب دستورالعمل ها و آیین نامه ها و نظارت بر حسن اجرای بخش های مختلف جشنواره از اهم وظایف شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم محسوب می شود که در حکم معاون سیما بر آن تاکید شده است.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، داشتن ظرفیت متنابهی برای برگزاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم، معرفی برنامه سازان و هنرمندان برخاسته از متن و بطن انقلابی رسانه ملی است.

ارزیابی آثار تولید شده در رسانه ملی، ایجاد بستری برای رقابت، تقویت ابتکار و خلاقیت دست اندرکاران تولید، ارتقای کیفی تولیدات سیما، فراهم کردن زمینه های مناسب برای شناسایی توانمندی ها و کشف استعدادهای جوانان، ایجاد فرصت های مناسب برای تبادل افکار و انتقال تجارب برنامه سازان و دست اندرکاران رسانه، از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم به شمار می رود، که در این حکم به آن اشاره شده است.

همچنین روز گذشته مسعود احمدی افزادی با حکم معاون سیما به سمت دبیر و عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.