چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

تولید دنباله «ونوم» با حضور مردعنکبوتی

جزئیات تازه از دنباله «ونوم»/ مردعنکبوتی

سینماپرس: به دنبال فروش موفق فیلم سینمایی «ونوم»، فیلمنامه نویس این اثر از ساخت دنباله ای بر این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از مووی‌وب، نشانه‌ها و صحبت‌های کددار در هالیوود حاکی از آن است که برای «ونوم»، فیلم پدیده امسال،‌ دنباله‌ای ساخته خواهد شد.

البته خبر ساخت «ونوم ۲» برای کسانی که اخیرا باکس‌آفیس را زیر نظر داشته‌اند نکته دور از ذهنی نبود. «ونوم» فیلمی در ژانر ابر قهرمانی برگرفته از کتاب کمیکی به همین نام از مارول است که به یکی از فیلم‌های موفق سال ۲۰۱۸ بدل شد و با ۸۵۰ میلیون دلار فروش جهانی رتبه ۵ پرفروش‌ترین فیلم سال را از آن خود کرد.

حال جف پینکر، فیلمنامه‌نویس «ونوم» اخیرا در مصاحبه‌ای خبر ساخت ادامه‌ای بر این فیلم را تایید کرده است.

اگرچه سونی هنوز در این باره اظهارنظر رسمی نکرده اما انتظار دیدار مجدد تام هاردی در نقش ادی بروک به طور گسترده‌ای میان سینمادوستان وجود داشت.

پینکر در پاسخ به سوالی درباره ساخت ادامه «ونوم» گفت: من چیزی نمی‌توانم به شما بگویم جز اینکه این اتفاق خواهد افتاد. پینکر همچنین توضیح داده که او فیلمنامه‌نویس قسمت بعدی «ونوم» نخواهد بود ولی در عین حال سخنی از گزینه روی میز به میان نیاورده است.

نکته هیجان‌انگیز دیگری که در این مصاحبه وجود دارد پاسخ پینکر به سوالی درباره احتمال پیوستن مرد عنکبوتی به این پروژه است. مرد عنکبوتی‌ای که در حال حاضر با نقش آفرینی تام هالند در کنار سایر «انتقام جویان» دنیای سینمایی مارول قرار گرفته است.

کوین فایگی رئیس کمپانی مارول قبلا اطمینان خاطر داده بود که ونوم در دنیای سینمایی مارول جایی نخواهد داشت ولی کسی صحبتی از رد امکان حضور مردعنکبوتی در جهان ونوم به میان نیاورده است.

جف پینکر در این باره گفت: بدون لو دادن چیزی که نباید فاش کنم می‌توانم بگویم این آینده نامحتملی نیست. مردعنکبوتی نقش مهمی در فیلم بعدی ونوم خواهد داشت. من فکر می‌کنم منصفانه است اگر بگویم هر کسی که این شخصیت‌ها را می‌شناسد از ترکیب مردعنکبوتی و ونوم بسیار هیجان‌زده خواهد شد.

«ونوم» اولین فیلم دنیای ابرقهرمانان مارول بعد از اتصال دو کمپانی سونی و مارول به یکدیگر است.

سونی این کاراکتر را در طول زمان و بعد از اولین حضورش در «مردعنکبوتی۳»(۲۰۱۷) پرورش داد تا در نهایت به عنوان یک فیلم مستقل در اولین پروژه اشتراکی سونی و مارول عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.