چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

شب یلدا در آی‌فیلم با حضور جواد انصافی و نمایش «زاپاس»

شبکه آی فیلم

سینماپرس: شبکه آی‌فیلم در آخرین روز پاییز، پس از نمایش فیلم سینمایی «زاپاس»، مستند «خارج از کادر» را با حضور جواد انصافی روی آنتن می‌برد.

به‌گزارش سینماپرس، شبکه آی‌فیلم در شب یلدا، پس از نمایش فیلم سینمایی «زاپاس» مستند «خارج از کادر» را با حضور جواد انصافی روی آنتن می‌برد. مستند «خارج از کادر» در آخرین روز پاییز با جواد انصافی همراه شده و او را خارج از کادر همیشگی با آی‌فیلمی‌ها روبه‌رو می‌کند.

جواد انصافی، مهمان این هفته آی‌فیلم، از سال ۱۳۶۴ با کارگردانی، نویسندگی و بازیگری در مجموعه «حسام‌الدوله» در تلویزیون حضور دارد و هم‌اکنون در «محله گل و بلبل» ایفای نقش می‌کند. «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «با زبان بی‌زبانی» و... از دیگر مجموعه‌هایی‌ست که انصافی در آن نقش‌آفرینی کرده است.

او در سال‌های فعالیتش حضوری قوی در تئاتر داشته و نمایش‌های بسیاری را روی صحنه برده است. «خارج از کادر» با حضور جواد انصافی، جمعه سی‌ام آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌ ۰۶:۳۰ روز شنبه بازپخش خواهد شد. همچنین فیلم سینمایی «زاپاس» ساخته برزو نیک‌نژاد ساعت ۲۱جمعه روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

خلاصه داستان این فیلم طنز از این قرار است: یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت می‌کرده‌است به دسته دوم صعود می‌کند، سعید با بازی جواد عزتی در نقش اصلی در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت می‌شود و سلامتی اش به خطر می‌افتد و…

بازیگرانی همچون امیر جعفری، ریما رامین‌فر، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، ماهان نصیری و جواد عزتی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. فیلم سینمایی «زاپاس» جمعه سی‌ام آذرماه ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.