یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

در پی انتقاد ثریا قاسمی از وضعیت سینما؛

بی‌بی‌سی طرفدار وضعیت سینمای ایران شد/ وقتی کارشناس خارج‌نشین ربط بازیگر سینما و مدیریت سینما را نمی‌فهمد!

شبکه بی بی فارسی

سینماپرس: کارشناس شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی با اشاره به انتقاد ثریا قاسمی از اوضاع سینمای کشور، از شرایط فعلی سینما دفاع کرد!

به گزارش خبرنگار سینماپرس در برنامه ای که جمعه شب از شبکه انگلیسی بی بی فارسی پخش شد، مسعود بهنود روزنامه نگار معلوم الحال به عنوان کارشناس ضمن مرور اخبار روزنامه ها و مجلات به نقل از یک روزنامه به مصاحبه خبرگزاری سینماپرس با ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینمای کشور پرداخت و در اظهار نظری عجیب در طرفداری از وضعیت سینما با تمسخر گفت: ثریا قاسمی مصاحبه ای انجام داده و در آن مصاحبه گفته اوضاع سینمای ایران خوب نیست!

وی ادامه داد: جالب آنجا است که در این روزنامه نوشته شده در پی انتصاب حسین انتظامی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی ثریا قاسمی این حرف را زده!؛ ثریا قاسمی چه ربطی دارد به انتصاب یک ماه پیش آقای انتظامی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی!

جدای از اظهارنظر مضحک این خارج نشین که ربط بین یک بازیگر پیشکسوت سینما و مدیر جدید سازمان سینمایی را نمی تواند بفهمد(!)، نکته قابل تامل آن است که چرا این عنصر تاریخ مصرف گذشته خواسته ها و مطالبات سینماگران مطرح از مسئولان سینمایی را در زمینه اوضاع نامناسب سینمای کشور تاب نمی آورد! چرا در شرایطی که پیشکسوتان سینمایی از اوضاع سینمای کشور ناراضی هستند شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی به حمایت از این شرایط روی آورده است؟!

لازم به ذکر است؛ مسعود بهنود از عناصر ضد انقلاب است که سابقه همکاری با ساواک و حمایت از گروهک‌های تروریستی و سران آن‌ همانند عبدالمالک ریگی را در کارنامه خود دارد و امروز به یک پای ثابت رسانه‌های ضدایرانی نظیر بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا، دویچه‌وله و... تبدیل شده است.

متن کامل مصاحبه ثریا قاسمی با خبرگزاری سینماپرس را اینجا بخوانید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.