یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

رونمایی از پوستر خارجی فیلم «من سیاه پوستم»

پوستر خارجی فیلم سینمایی «من سیاه پوستم»

سینماپرس: همزمان با آغاز هفته سوم از اکران فیلم «من سیاه پوستم» ساخته رفیع پیتز، پوستر خارجی این فیلم جهت نمایش در سینماهای اروپا، آمریکا و اکران های دانشجویی و حضور در جشنواره های مختلف رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، تازه ترین پوستر فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» به کارگردانی رفیع پیتز جهت نمایش در سینماهای اروپا، آمریکا و اکران های دانشجویی و حضور درجشنواره های مختلف رونمایی شد.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» تازه ترین اثر رفیع پیتز است که این روزها در گروه سینمایی «هنر و تجربه»  روی پرده رفته است. این فیلم نگاه انتقادی به سیاست های دولت آمریکا مبنی بر عمل نکردن به وعده های خود به سربازانی را دارد که برای دریافت «کارت سبز» و شهروند شدن در کشور آمریکا راهی جنگ در کشورهای مختلف شده اند، اما در پایان ماموریت خود به دلیل اینکه شماره کارت ملی ندارند «کارت سبز» دریافت نمی کنند.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» محصول سه کشور آلمان، فرانسه و مکزیک است و علاوه بر رفیع پیتز به عنوان کارگردان، کریستوس کاراماتیس فیلمبردار، دانیال لابارت تدوین، ملک جهان خزاعی مدیرهنری، رازوان رادولسکو و رفیع پیتز فیلمنامه نویس و تاناسیس کاراتانوس، ریتا داگر ونیکولاس سیرلیس  مکزیک تهیه کنندگان در تولید این فیلم همکاری داشته اند.

«من سیاه پوستم» نامزد خرس طلا در برلین سال ۲۰۱۶ و برنده بهترین فیلم از جشنواره بخارست در سال ۲۰۱۶ ‌بهترین فیلم جشنواره بلگراد سال ۲۰۱۷ شده است.

پوستر خارجی فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.