یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

«نمودار» شبکه ۴ برای دستاوردهای چهل ساله انقلاب

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: شبکه چهار سیما با برنامه جدید «نمودار» در ۴۰ قسمت به دستاودهای مختلف چهل ساله جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

به گزارش سینماپرس، «نمودار» عنوان برنامه جدید گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که در ۴۰ قسمت ۵۵ دقیقه ای به دستاوردهای مختلف چهل ساله جمهوری اسلامی ایران که رتبه بین المللی داشته می پردازد.

به گفته حسین سینجلی تهیه کننده برنامه: رویکرد اصلی ما در این برنامه معرفی دستاورد ها به مخاطبانی است که از این دست آوردها اطلاعی ندارند.به طور مثال در حوزه نانو ایران رتبه چهارم را دارد، ولی تنها تولید جوراب نانو است که مردم با آن آشنایی دارند و از دیگر موارد استفاده آن بی اطلاع هستند.
سینجلی افزود: نیروی دریایی ،نیروی هوایی،فناوری هوافضا،درمان ناباروری،پیوند اعضا ،پیوند مغز استخوان و... از جمله حوزه هایی است که دستاوردهای آن با حضور کارشناس مربوطه معرفی می شود.

تهیه کننده «نمودار» گفت: اجرای برنامه را مصطفی امامی بر عهده دارد و در هر قسمت با حضور چهره های مختلف یک دستاورد معرفی می شود. به طور مثال: رتبه نهم تولید آب سنگین در دنیا با حضور فریدون عباسی دوانی رییس سابق انرژی اتمی، ساخت اولین ناوچه و زیردریایی خاورمیانه با حضور امیردریادار سیاری، تولید اولین اتوبوس هیبریدی در خاورمیانه با حضور آقای نهضتی مدیر اجرایی پروژه، معرفی و بررسی می شود.

سینجلی گفت: از ۵۵ دقیقه زمان برنامه «نمودار» چهل دقیقه گفتگو با مهمان است و در هر قسمت ۵ آیتم کوتاه که شامل معرفی موضوع و مهمان، مصاحبه مردمی و بازخورد رسانه ای و بین المللی در خصوص این دستاورد ها پخش می شود.

سینجلی در پایان گفت: امروز بعد از گذشت چهل سال از آغاز انقلاب اسلامی ایران، این درخت تناور ثمره های بسیاری داشته است که در میان سایر کشورهای دنیا حائز رتبه های عالی و بالایی می باشد. نمونه های فراوانی وجود دارد که جوانان نخبه و سربند ایران اسلامی خواسته اند و این خواستن را به توانستن رسانیده اند و ما در این برنامه در تلاشیم تا گوشه ای از این دستاوردها را به مخاطبان معرفی کنیم.

«نمودار» به سردبیری زهرا رضا نیا به زودی از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.